Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέα καμπάνια για την Κατσέλης

Στον αέρα βρίσκεται από την Παρασκευή 17/9 η νέα καμπάνια της McVictor&Hamilton για το νέο Ψωμί Κατσέλης Διπλοζυμωτό, ένα καινοτόμο προϊόν που έρχεται να αλλάξει τις καθημερινές μας συνήθειες. Κι αυτό γιατί το νέο Κατσέλης Διπλοζυμωτό μπορεί και κρατάει τη γεύση και την υφή του για περισσότερες μέρες, έτσι έχουμε ψωμί για όλη την εβδομάδα.

Καταλληλότερες για να επικοινωνήσουν αυτό το μήνυμα, ήταν φυσικά οι ίδιες οι ημέρες της εβδομάδας! Σε ένα ευρηματικό σποτ στο οποίο πρωταγωνιστούν εφτά γυναίκες που ενσαρκώνουν τις ημέρες, βλέπουμε το Κατσέλης Διπλοζυμωτό να καταναλώνεται κάθε μέρα και να μένει το ίδιο νόστιμο και αφράτο όλες τις μέρες.

Η καμπάνια είναι το αποκορύφωμα της δημιουργίας του Κατσέλης Διπλοζυμωτό, το οποίο ανέπτυξε από την αρχή η McVictor & Hamilton, αναλαμβάνοντας το branding αλλά και την επικοινωνία του, στα πλαίσια της συνεργασίας της με την Κατσέλης, για τρίτη χρονιά. Για την παραγωγή της ταινίας η McV&H συνεργάστηκε με τη STEFI και τον σκηνοθέτη Αργύρη Παπαδημητρόπουλο.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί