Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

«Κυβέλη»: Καμπάνια ενημέρωσης για την υπογονιμότητα

Το Σωματείο Υποστήριξης Γονιμότητας «Κυβέλη» στο πλαίσιο των συνολικών προσπαθειών της ενημέρωσης σχετικά με την υπογονιμότητα, δημιούργησε την καμπάνια «Αχτίδα Ζωής» χρησιμοποιώντας ιστορίες μέσα από τα βιώματα των μελών του σωματείου με στόχο την αποστιγματοποίηση της ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής για τα υπογόνιμα ζευγάρια, αλλά και την ανάδειξη των φορέων – οργανισμών που στηρίζουν την προσπάθεια των υπογόνιμων ζευγαριών.

Η «Αχτίδα ζωής» είναι επικεντρωμένη στον άνθρωπο που αντιμετωπίζει την υπογονιμότητα. Μέσα από 4 βίντεο με αληθινές ιστορίες και πρωταγωνιστές υπογόνιμα ζευγάρια, άνδρες και γυναίκες που περιγράφουν την εμπειρία τους, διαδίδεται το μήνυμα ότι όταν κάποιος θέλει να γίνει γονιός, δεν πρέπει να τα παρατάει στην πρώτη δυσκολία, με επιμονή και υπομονή το όνειρο τελικά μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Πάντοτε στο τέλος, θα εμφανίζεται μία «Αχτίδα Ζωής». Το Σωματείο «Κυβέλη» μέσα από αυτή τη νέα καμπάνια, διώχνει το στίγμα γύρω από την υπογονιμότητα και προτρέπει όσους επιθυμούν να αποκτήσουν παιδί να μην αποθαρρύνονται αλλά να απευθύνονται στους ειδικούς που θα τους δώσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και λύσεις που χρειάζονται.

Μέσα στην ιστοσελίδα www.axtidazois.com που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τον συγκεκριμένο σκοπό, ξετυλίγονται οι ιστορίες ανθρώπων που τίποτα δεν μπήκε εμπόδιο στην επιθυμία τους να αποκτήσουν ένα παιδί, που δεν τα παράτησαν με την πρώτη δυσκολία που εμφανίστηκε μπροστά τους και δεν τυφλώθηκαν από το αδιέξοδο, γιατί η ελπίδα ξεπερνά κάθε εμπόδιο. Επιπλέον, όταν η ιατρική και η ψυχολογική υποστήριξη συμμαχούν, οι άνθρωποι που βρίσκονται στην διαδικασία της εξωσωματικής γονιμοποίησης διώχνουν κάθε σπόρο αμφιβολίας και δημιουργείται το γόνιμο έδαφος για την πραγματοποίηση του ονείρου. Τέλος, διαδίδεται το μήνυμα ότι ποτέ δεν είναι αργά για όποιον επιθυμεί την απόκτηση ενός παιδιού, με την σωστή καθοδήγηση η λύση πάντα βρίσκεται στο τέλος.

Η πρόεδρος του «Κυβέλη», κα Δήμητρα Δρακοπούλου επισήμανε: «Το σωματείο μας μέσα από αυτή την πρωτοβουλία στοχεύει στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινωνικού συνόλου γύρω από θέματα υπογονιμότητας. Προτεραιότητά μας ήταν και θα συνεχίσει να είναι η υποστήριξη των ανθρώπων που αντιμετωπίζουν θέματα υπογονιμότητας προκειμένου τίποτα να μην μπει εμπόδιο στην πραγματοποίηση του ονείρου τους. Πιστεύουμε ότι ο συνδυασμός της σωστής ιατρικής καθοδήγησης και της διατήρησης της καλής ψυχολογικής κατάστασης του καθενός πάντα θα οδηγεί σε μία Αχτίδα Ζωής».

Η «Αχτίδα Ζωής» υλοποιήθηκε με την υποστήριξη χορηγών. Χρυσός χορηγός της καμπάνιας είναι το κατάστημα βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής ArmAturA, χορηγοί είναι το κέντρο υποβοηθούμενης αναπαραγωγής Institute of Life και η φαρμακευτική εταιρεία Merck ΑΕ. Υποστηρικτής της ενέργειας είναι η Μονάδα Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής Embryolab.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί