Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Καμπάνια 360 για το SNF Nostos

Το τμήμα επικοινωνίας του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) επιμελήθηκε το δημιουργικό concept για την 360ο καμπάνια του φεστιβάλ SNF Nostos, το οποίο πραγματοποιήθηκε, από τις 25 έως τις 29 Αυγούστου, στο Κέντρο Πολιτισμού του ΙΣΝ.

Η επικοινωνία έτρεξε στην τηλεόραση με μονόλεπτο video, το οποίο παρουσίαζε συνολικά τις θεματικές του SNF Nostos, καθώς και με 2 cut versions, τα οποία εστίαζαν στο SNF Nostos Conference και στο SNF Nostos Music. Παράλληλα, η καμπάνια αναπτύχθηκε στο ραδιόφωνο με 3 ραδιοφωνικά μηνύματα (SNF Nostos Conference, SNF Nostos Music, SNF Nostos Run).

Τέλος, τα videos χρησιμοποιήθηκαν στην digital επικοινωνία στα social media κανάλια του ΙΣΝ και στο site του SNF Nostos. Την παραγωγή ανέλαβε η Top-Cut Modiano, σε σκηνοθεσία Βιολέτας Τσέλη και μουσική κάλυψη Handel Messiah – Hallelujah Chorus.Η Digitas και η MSL του Publicis Groupe Greece επιμελήθηκαν αντίστοιχα το social media και PR amplification του φετινού SNF Nostos.

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί