Με slogan «Το Skroutz που ξέρεις, με ένα ακόμα plus», η καμπάνια παρουσιάζει 3 ταινίες με έναν κεντρικό πρωταγωνιστή που, ως συνδρομητής του Skroutz Plus, απολαμβάνει δωρεάν μεταφορικά στις ηλεκτρονικές του αγορές. Η επικοινωνία «παίζει» με το δίπολο «κυριολεκτικά / μεταφορικά» μέσα από το διάλογο του πρωταγωνιστή με τους συνομιλητές και αναδεικνύει στοχευμένα τα οφέλη του Skroutz Plus για φοιτητές και οικογένειες με αφορμή τις αυξημένες αγοραστικές ανάγκες για τη νέα σχολική και φοιτητική χρονιά.
Στόχος της επικοινωνίας είναι να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του Skroutz Plus (brand awareness) και να προτρέψει το αγοραστικό κοινό να γνωρίσει και να απολαύσει τα μοναδικά προνόμια που προσφέρει το Skroutz Plus.
Σημειώνεται ότι με τη νέα υπηρεσία Skroutz Plus και με ετήσιο κόστος 17€, οι συνδρομητές κερδίζουν δωρεάν μεταφορικά για αγορές αξίας άνω των 20€ και βάρους έως και 14 κιλών. Επιπλέον, απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει κάθε αγορά μέσω του Skroutz όπως είναι η ασφάλεια αγορών, οι αξιόπιστες συναλλαγές, οι δωρεάν επιστροφές, η εγγύηση επιστροφής χρημάτων, η άμεση εξυπηρέτηση πριν και μετά την παραλαβή της παραγγελίας, αλλά και η απεριόριστη ποικιλία επιλογών από περισσότερα από 10 εκατ. προϊόντα σε 9.500 καταστήματα.
Η καμπάνια για το Skroutz Plus είναι ήδη «στον αέρα» και το επικοινωνιακό πλάνο περιλαμβάνει προβολή σε τηλεόραση, θερινούς κινηματογράφους, Social Media και YouTube, καθώς και outdoor προβολή σε διακεκριμένα σημεία στην Αθήνα και ΜΜΜ.
Διαφημιστική εταιρία: McCann Athens.