Marketing

ZeniΘ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η full funnel Digital καμπάνια της

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η full funnel Digital καμπάνια της ZeniΘ για το σύνολο των υπηρεσιών της, από την Ogilvy.

Η καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Γιαννάκη, «έχτισε» το Awareness της επικοινωνίας μέσα από 6 videos (προσαρμοσμένα ανά συσκευή), τα οποία έτρεξαν από την performance marketing ομάδα της Ogilvy. Όλα τα vertical video (mobile optimized) ακολούθησαν συγκεκριμένη sequenced story-telling μέθοδο, σε όλους τους χρήστες των Digital καναλιών: YouTube, Facebook, Instagram και Premium Display (in read).

Στην συνέχεια, ακολούθησαν στατικά υλικά σε engaged χρήστες με σκοπό τη συμπλήρωση της φόρμας ενδιαφέροντος με embedded forms σε Google & Facebook, αλλά και την απευθείας δημιουργία συμβολαίου (e-Contract).

Με την sophisticated αυτή προσέγγιση, η ZeniΘ κατάφερε να μειώσει περαιτέρω το κόστος προσέγγισης νέων πελατών κατά 10%.

Τέλος, η καμπάνια πλαισιώθηκε από Nielsen DAR tracking & Brand Studies για την καταγραφή και αποτύπωση του Awareness, Ad recall & Brand Favorability.

Δείτε την καμπάνια:

 

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Reality

Αυτή αποτελεί και την 5η κατά σειρά αποβολή στο ριάλιτι επιβίωσης

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version