Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

ZeniΘ: Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η full funnel Digital καμπάνια της

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η full funnel Digital καμπάνια της ZeniΘ για το σύνολο των υπηρεσιών της, από την Ogilvy.

Η καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Γιαννάκη, «έχτισε» το Awareness της επικοινωνίας μέσα από 6 videos (προσαρμοσμένα ανά συσκευή), τα οποία έτρεξαν από την performance marketing ομάδα της Ogilvy. Όλα τα vertical video (mobile optimized) ακολούθησαν συγκεκριμένη sequenced story-telling μέθοδο, σε όλους τους χρήστες των Digital καναλιών: YouTube, Facebook, Instagram και Premium Display (in read).

Στην συνέχεια, ακολούθησαν στατικά υλικά σε engaged χρήστες με σκοπό τη συμπλήρωση της φόρμας ενδιαφέροντος με embedded forms σε Google & Facebook, αλλά και την απευθείας δημιουργία συμβολαίου (e-Contract).

Με την sophisticated αυτή προσέγγιση, η ZeniΘ κατάφερε να μειώσει περαιτέρω το κόστος προσέγγισης νέων πελατών κατά 10%.

Τέλος, η καμπάνια πλαισιώθηκε από Nielsen DAR tracking & Brand Studies για την καταγραφή και αποτύπωση του Awareness, Ad recall & Brand Favorability.

Δείτε την καμπάνια:

 

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί