Η Food For Thought η εταιρία marketing & branding τροφίμων, εγκαινίασε τη συνεργασία της με την Hermes Dimarakis Estate, παραγωγό εκλεκτών ελαιολάδων και υποπροϊόντων ελαιολάδου για την Ελλάδα και το εξωτερικό. Το πλάνο συνεργασίας περιλαμβάνει τον σχεδιασμό ενιαίας εταιρικής στρατηγικής για το σύνολο των προϊόντων της εταιρίας, τη νέα της εταιρική ταυτότητα, τον σχεδιασμό συσκευασιών για όλα τα προϊόντα, καθώς και τον σχεδιασμό και την παραγωγή του προωθητικού υλικού της Hermes-Dimarakis Estate για την παρουσία και την εδραίωσή της στην ελληνική και τη διεθνή αγορά.
Σημαντικό στρατηγικό πλεονέκτημα για την Hermes Dimarakis Estate αποτέλεσε η πρόταση της Food For Thought να ενταχθούν όλα τα προϊόντα της εταιρίας κάτω από τη νέα ενιαία εταιρική της ταυτότητα, με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς τους στα σημεία πώλησης, καθώς και της ταύτισής τους με τις αξίες, το κύρος και την αξιοπιστία που ξεχωρίζουν την εταιρία από το 1970 μέχρι σήμερα.
Τα στοιχεία που αποτέλεσαν έμπνευση για τη Food For Thought στον σχεδιασμό της νέας εικόνας της Hermes Dimarakis Estate είναι η αμφιθεατρική της τοποθεσία στην Ερμιόνη που απεικονίζεται στο αρχικό γράμμα “H” και το οποίο κυριαρχεί στο λογότυπο, καθώς και ο καρπός της ελιάς με την πρώτη σταγόνα του πολύτιμου αγαθού της, του ελαιόλαδου, ενώ τα επιμέρους προϊόντα ξεχωρίζουν με βάση τον χρωματικό κώδικα που προκύπτει από το χρώμα του επιμέρους συστατικού.
Η συνεργασία με τη Food For Thought ολοκληρώνεται με τον σχεδιασμό και την παραγωγή όλου του υλικού της Hermes Dimarakis Estate για την προώθηση, την προβολή και την εδραίωση των προϊόντων της στην αγορά της Ελλάδας και του εξωτερικού, όπως εξειδικευμένες digital παρουσιάσεις καθώς και έντυποι κατάλογοι, που να ανταποκρίνονται απόλυτα στις απαιτήσεις των αγορών.
Πηγή:advertising.gr