Το Havas Group συνεχίζει να κερδίζει έδαφος από την οικονομική κρίση της πανδημίας, ωστόσο δεν κατάφερε να επιστρέψει σε οργανική ανάπτυξη, όπως o γαλλικός συμπατριώτης του, το Publicis Groupe.
Η Havas είχε ανακοινώσει μείωση 0,8% στην ετήσια οργανική ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2021, μια δυναμική πάντως άνοδος από την πτώση 7,5% το τέταρτο τρίμηνο του 2020.
Τα καθαρά έσοδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν 478 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας πτώση 5,7%.
Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις του ομίλου επέστρεψαν σε οργανική ανάπτυξη, ενώ οι αμερικανικές ανακοίνωσαν «ικανοποιητική ανάπτυξη.
Η Vivendi, μητρική της Havas, χαρακτήρισε την απόδοση του creative και media γκρουπ «καλύτερη από τα αναμενόμενα», ενώ ο CEO της Havas, Yannick Bolloré, είπε στα μέλη διεθνώς πως το γκρουπ «βίωνε ένα καλό momentum».
Ανάμεσα στις νέες δουλειές που έκλεισε η εταιρεία, ήταν το customer experience project για τη Volkswagen στο Ηνωμένο Βασίλειο και τα media της Keurig Dr Pepper στην Αμερική.
Τα συνολικά έσοδα της Vivendi το πρώτο τρίμηνο σημείωσαν άνοδο 5%, φτάνοντας τα 3,9 δισ. δολάρια, κυρίως από τη δυνατή ανάπτυξη του Universal Music Group.
πηγή: advertising.gr