Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Συνεχίζει να ανακάμπτει η Havas

Το Havas Group συνεχίζει να κερδίζει έδαφος από την οικονομική κρίση της πανδημίας, ωστόσο δεν κατάφερε να επιστρέψει σε οργανική ανάπτυξη, όπως o γαλλικός συμπατριώτης του, το Publicis Groupe.

Η Havas είχε ανακοινώσει μείωση 0,8% στην ετήσια οργανική ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2021, μια δυναμική πάντως άνοδος από την πτώση 7,5% το τέταρτο τρίμηνο του 2020.

Τα καθαρά έσοδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν 478 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας πτώση 5,7%.

Οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις του ομίλου επέστρεψαν σε οργανική ανάπτυξη, ενώ οι αμερικανικές ανακοίνωσαν «ικανοποιητική ανάπτυξη.

Η Vivendi, μητρική της Havas, χαρακτήρισε την απόδοση του creative και media γκρουπ «καλύτερη από τα αναμενόμενα», ενώ ο CEO της Havas, Yannick Bolloré, είπε στα μέλη διεθνώς πως το γκρουπ «βίωνε ένα καλό momentum».

Ανάμεσα στις νέες δουλειές που έκλεισε η εταιρεία, ήταν το customer experience project για τη Volkswagen στο Ηνωμένο Βασίλειο και τα media της Keurig Dr Pepper στην Αμερική.

Τα συνολικά έσοδα της Vivendi το πρώτο τρίμηνο σημείωσαν άνοδο 5%, φτάνοντας τα 3,9 δισ. δολάρια, κυρίως από τη δυνατή ανάπτυξη του Universal Music Group.

 

πηγή: advertising.gr

 

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί