Το 2003 ο Κόμπι Μπράιαντ και η Nike υπέγραψαν συμβόλαιο συνεργασίας, εκτοξεύοντας έτσι τόσο τον νεαρό τότε αθλητή όσο και την εταιρεία.
Μία σχέση που συνδέθηκε άρρηκτα με τον κόσμο και τους καταναλωτές, έφτασε στο τέλος της, μιας και η Βανέσα Μπράιαντ, σύζυγος του αδικοχαμένου σούπερ σταρ του ΝΒΑ, ανακοίνωσε ότι η συνεργασία των δύο πλευρών έφτασε στο τέλος της,
Η ίδια δήλωσε στο ESPN: “Ήλπιζα να δημιουργήσω μία συνεργασία ζωής με τη Nike, η οποία θα αντικατόπτριζε τον θρύλο του συζύγου μου. Θα κάνουμε τα πάντα για να τμήσουμε τον Κόμπι και την Τζίτζι. Αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ”.
Στη συνέχεια και η ίδια η εταιρεία επιβεβαίωσε τα νέα στο ESPN, τονίζοντας ότι ο Μπράιαντ “ήταν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για τη σύνδεση της εταιρείας με τους καταναλωτές.
Πρέπει, ωστόσο, να τονιστεί ότι ο εκλιπών θρύλος του NBA είχε κάνει σκέψεις να αφήσει τη Nike, μιας και δεν ήταν ευχαριστημένος, ενώ παράλληλα ήθελε να δημιουργήσει το δικό του brand, το οποίο θα ονομαζόταν “Mamba”.
πηγή:advertising.gr