Σε έναν ολοένα και πιο εγωκεντρικό – και πλέον απομονωμένο κόσμο – συχνά δυσκολευόμαστε να συνδεθούμε συναισθηματικά με άλλους. Εδώ έρχονται οι απλές χειρονομίες, ακόμη περισσότερο από τα λόγια, να βοηθήσουν να ξεπεραστούν τα εμπόδια.
Με μια νέα, παγκόσμια επικοινωνία, η Barilla επιστρέφει στην πιο συναισθηματική φωνή της και εκφράζει – όπως και στις γνωστές καμπάνιες του παρελθόντος – την επιθυμία της να μιλήσει στις καρδιές των ανθρώπων. Στο πλαίσιο του καινούργιου μηνύματος «Barilla. Μία κίνηση αγάπης» η προετοιμασία ενός πιάτου ζυμαρικών γίνεται ένας τρόπος να επικοινωνήσουμε αυτό που συχνά δεν μπορούμε να πούμε με λέξεις. Δύσκολες συναισθηματικές δηλώσεις, όπως «σ’ αγαπώ», «μου έλειψες» ή «συγγνώμη, είναι δικό μου λάθος» μπορούν να εκφραστούν μέσα από κάτι τόσο απλό όσο ένα πιάτο ζυμαρικών.
Αυτό είναι και το κεντρικό αφήγημα της τηλεοπτικής ταινίας που αντιπροσωπεύει το νέο μανιφέστο της Barilla. Ξεκινώντας από την ερώτηση «Τι μπορούμε να πούμε χωρίς λέξεις;» μοιράζεται κλασικές αλλά παράλληλα σύγχρονες ιστορίες, οι οποίες δίνουν ένα νέο νόημα σε ένα πιάτο ζυμαρικών που δημιουργείται για ένα αγαπημένο πρόσωπο. Οι ίδιες ιστορίες θα παρουσιαστούν ως τα θέματα μιας ολοκληρωμένης παγκόσμιας καμπάνιας, που θα μεταδοθεί σε 40 χώρες από τις 9 Απριλίου.
Το τραγούδι “Beautiful That Way” – μια ερμηνεία του soundtrack La Vita e Bella από την Noa – δίνει ακόμα μεγαλύτερη συναισθηματική βαρύτητα στο μήνυμα, το οποίο επαναφέρει το ζεστό, οικείο συναίσθημα που χαρακτηρίζει εδώ και χρόνια την Barilla.
Gianluca Di Tondo – Global Chief Marketing Officer Barilla – «Αυτό το νέο παγκόσμιο αφήγημα σηματοδοτεί μια ιστορική στιγμή για τη Barilla. Η εταιρεία έχει επαναφέρει την κλασική αίσθηση των πιο εμβληματικών καμπανιών της, προσαρμόζοντάς την τέλεια στις προκλήσεις της εποχής μας. Σήμερα όλοι πρέπει να νιώθουμε πιο ανθρώπινοι, πιο κοντά ο ένας στον άλλον και μια κίνηση αγάπης μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά».
Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, τα στοιχεία δείχνουν ότι το 52% των ανθρώπων περνούν περισσότερο χρόνο με την οικογένεια / τους αγαπημένους τους για να διατηρούν την ψυχική τους υγεία, το 82% έχουν κάποιον πολύ ξεχωριστό άνθρωπο που δίνει νόημα στη ζωή τους και το 56% θα θεωρήσουν εξαιρετικά σημαντικό απλά να προσεγγίσουν κάποιον άλλον άνθρωπο στη διάρκεια αυτής της περιόδου. Είναι πραγματικά ιστορίες που μπορούν να αποκαλύψουν την κατάσταση του σημερινού συναισθηματικού τοπίου. Οι σχέσεις στην ταινία της Barilla δείχνουν τις σύγχρονες οικογένειες, με τα δικά τους χαρακτηριστικά, δυσκολίες και διαφορές, αλλά σε κάθε μία από αυτές ένα απλό πιάτο ζυμαρικών θα επιτρέψει στους πρωταγωνιστές να συναντηθούν, να επικοινωνήσουν και να αισθανθούν λίγο πιο κοντά.
Η χρήση της κινηματογραφικής γλώσσας είναι ένας καθιερωμένος κώδικας για τη Barilla, μια επιλογή αριστείας που πάντα συνέβαλε στη διάκριση της μάρκας. Για την καμπάνια «Barilla. Μία κίνηση αγάπης», η σκηνοθεσία ανατέθηκε στον Ιταλό σκηνοθέτη Saverio Costanzo.
πηγή:advertising.gr