Η Ευρωχαρτική με το brand Endless Earth λανσάρει μια δυναμική καμπάνια επικοινωνίας για τη σειρά προϊόντων σε χάρτινη συσκευασία, αφυπνίζοντας την περιβαλλοντική συνείδηση, μέσα από δυνατά μηνύματα ευαισθητοποίησης του κοινού.
Η καμπάνια έχει ως όχημα την ταινία με τίτλο «Ο Ρόλος της Ζωής μου», η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Cream, σε σκηνοθεσία Danny & Loco. Πρωταγωνιστής το χαρτί υγείας Endless, το οποίο, σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη, εξιστορεί τη δύσκολη ζωή του. Μέσα από τις καθημερινές κακουχίες που περιγράφει, καταφέρνει να ανακαλύψει το νόημα της ύπαρξής του: Να σώσει τον κόσμο από το πλαστικό! Μετονομάζεται αυτοβούλως σε «Καλόχαρτο» και κυκλοφορεί σε καινοτόμες και άκρως ελκυστικές, χάρτινες, 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες, με μήνυμα για την προστασία του πλανήτη.
«Μας αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι» είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, η οποία με χιουμοριστική προσέγγιση, στοχεύει να υπενθυμίσει στον κόσμο τη σημαντικότητα της ανακύκλωσης για τη σωτηρία του περιβάλλοντος από το πλαστικό, καλώντας τους καταναλωτές να συμμετέχουν ενεργά στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.
Το brand Endless Earth κυκλοφορεί στην Ελληνική αγορά από τον Οκτώβριο του 2020. Η σειρά περιλαμβάνει 5 προϊόντα, 3 ρολά υγείας και 2 ρολά κουζίνας και αποτελεί πρόταση αλλαγής στις αγοραστικές συνήθειες, αντικατοπτρίζοντας τη σύγχρονη καταναλωτική αντίληψη.
Περισσότερες πληροφορίες για τη σειρά και ολόκληρη η ταινία στο endlessearth.gr
πηγή:advertising.gr