Marketing

Διεθνής διάκριση για την καμπάνια της Ελλάδας

H καμπάνια της Marketing Greece «Greek Summer Is A State Of Mind» διακρίθηκε με δύο βραβεία στο Japan World’s Tourism Film Festival, ανάμεσα σε 1.327 συμμετοχές.

Συγκεκριμένα, απέσπασε το 2nd Prize in Tourism Destinations – Country Award και το Special Award «Best Video in Social Responsibility».

Το Japan World’s Tourism Film Festival, στην τρίτη του διοργάνωση, ανέδειξε τα κα- λύτερα tourism films από όλο τον κόσμο.

Η καμπάνια υλοποιήθηκε από την Marketing Greece, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version