Στην τελική ευθεία βρισκόμαστε για τα βραβεία YouTube Works καθώς η διαδικασία υποβολής συμμετοχών ολοκληρώνεται στις 28 Φεβρουαρίου.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσα από την σελίδα των βραβείων https://www.youtube.com/intl/el/ads/youtube-works/
Τα βραβεία YouTube Works έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Kantar και έχουν ως στόχο την ανάδειξη της καλύτερης χρήσης του YouTube για την προσέγγιση του κοινού και την προώθηση μηνυμάτων, προϊόντων και ιδεών. H κριτική επιτροπή των βραβείων, η οποία αποτελείται από καταξιωμένους ειδικούς και επαγγελματίες στους χώρους της επικοινωνίας, του μάρκετινγκ και όχι μόνο, θα επιλέξει τις καλύτερες συμμετοχές στις κατηγορίες:
Best Media Strategy
Best Breakthrough Advertiser
Best Audience Insight
Best YouTube Integration
Best Creative Work
Best use of YouTube Performance Marketing
Best long-term use of YouTube
Στη συμμετοχή με την καλύτερη χρήση του YouTube ως προς τα επιχειρηματικά αποτελέσματα μιας εταιρείας θα απονεμηθεί το ειδικό βραβείο GRAND PRIX.
Η διαδικασία επιλογής θα γίνει σε δύο στάδια ενώ οι νικητές των YouTube Works θα ανακοινωθούν στα τέλη Μαρτίου 2021. Βασική προϋπόθεση για τη δήλωση συμμετοχής είναι, η καμπάνια που παρουσιάζει ο κάθε υποψήφιος να ήταν ενεργή εντός του 2020.
Το YouTube έχει πάνω από 2 δισεκατομμύρια εγγεγραμμένους μηνιαίους χρήστες ενώ κάθε μέρα παρακολουθούν σ’ αυτό, πάνω από ένα δισεκατομμύριο ώρες βίντεο. Αντίστοιχα, κάθε μέρα, ο μέσος Έλληνας αφιερώνει 35 λεπτά της ημέρας του στο YouTube. Τον Αύγουστο του 2020, πάνω από 6 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα επισκέφτηκαν το YouTube, εκ των οποίων οι μισοί ήταν ηλικίας μεταξύ 18 και 44 ετών.
πηγή:advertising.gr