Η δέσμευση της Lidl Ελλάς για ένα καλύτερο αύριο αποτυπώνεται στη νέα της 360 ο καμπάνια, αναδεικνύοντας δημιουργικά τους τρεις βασικούς πυλώνες υπευθυνότητας της εταιρίας: την εθνική οικονομία, το περιβάλλον, την κοινωνία των πολιτών.
«Εδώ και πολλά χρόνια, μένοντας πιστή στις αξίες και τη φιλοσοφία της, η Lidl Ελλάς προσπαθεί να δημιουργεί ένα καλύτερο αύριο με στόχο την ανάπτυξη της χώρας, σε κάθε επίπεδο. Και όπως οφείλει κάθε ηγέτης, έτσι και η Lidl Ελλάς δεσμεύεται να δείχνει πάντα τον δρόμο που οδηγεί σε μία καλύτερη επόμενη μέρα. Αυτός είναι και ο ρόλος τον οποίο προσπαθεί να προβάλλει μέσω της νέας καμπάνιας: η Lidl Ελλάς υπηρετεί τον τόπο μας, μη διστάζοντας να αναλάβει την ευθύνη της απέναντι σε όσους και όσα την χρειάζονται, γιατί μόνο έτσι θα συνεχίσει να προχωράει μπροστά».
Στην τηλεοπτική ταινία κάθε κίνηση που κάνουν οι ήρωες, καθημερινοί άνθρωποι ή οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς, συνδέεται με την επόμενη, δημιουργώντας μία μοναδική διαδρομή. Τη διαδρομή που ανοίγει τον δρόμο για το καλύτερο μέλλον του τόπου μας.
Κάθε μικρή ιστορία, είναι ένα κομμάτι του ίδιου μεγάλου δρόμου. Ενός δρόμου που μας πάει πάντα ένα βήμα μπροστά, προς ένα καλύτερο μέλλον.
Η καμπάνια απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα και για την υλοποίησή της χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory με τη δυνατή ιδέα, οι άνθρωποι της Filmiki Productions με τον συντονισμό της παραγωγής, ο σκηνοθέτης Augusto Fraga που απέδωσε την ιστορία μέσα από τη δική του ματιά και ο σπουδαίος μουσικοσυνθέτης Σταύρος Ξαρχάκος που δημιούργησε την πρωτότυπη μουσική σύνθεση και κατάφερε μέσω αυτής να μεταφέρει τον δυναμισμό που ταιριάζει σε μια ταινία που αλλάζει το αύριο.
πηγή:advertising.gr