Το αποκορύφωμα μιας «εκπληκτικής χρονιάς» για το Twitter ήταν οι τελευταίοι τρεις μήνες του 2020, όπου οι νέοι χρήστες συνδέθηκαν με το social media για να παρακολουθήσουν γεγονότα σε real-time, παρά τις προκλήσεις της παραπληροφόρησης γύρω από τις αμερικανικές εκλογές και τις έντονες φωνές για αποκλεισμό του πρώην προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.
Το Twitter κατάφερε να αυξήσει τα διαφημιστικά έσοδα κατά 31% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας το 1 δισ. δολάρια (1,15 δισ.), με το συνολικό ad engagement να αυξάνεται κατά 35% την ίδια περίοδο. Το τέταρτο τρίμηνο συνολικά τα έσοδα αυξήθηκαν 28% φτάνοντας τα 1,29 δισ. δολάρια, ανεβαίνοντας κι άλλο από το 1 δισ. των προηγούμενων τριών μηνών.
Τελικά, το Twitter αποφάσισε να αποκλείσει διά παντός τον Τραμπ από την πλατφόρμα για επαναλαμβανόμενες υποκινήσεις σε βία και δεν θα του επιτρέψει να επιστρέψει, ακόμη και αν θέσει ξανά υποψηφιότητα για πρόεδρος των ΗΠΑ. Υπενθυμίζεται ότι τον Ιανουάριο, μετά την εισβολή των οπαδών του Ρεπουμπλικάνου πρώην προέδρου στο Καπιτώλιο, το Twitter ανέστειλε και στη συνέχεια διέγραψε το λογαριασμό του Τραμπ. « Όταν αποκλείεστε από την πλατφόρμα, αποκλείεστε από την πλατφόρμα, είτε είστε σχολιαστής είτε οικονομικός διευθυ-ντής είτε πρώην ή εν ενεργεία πολιτικός», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Νεντ Σέγκαλ, στο ειδησεογραφικό τηλεοπτικό δίκτυο CNBC.
«Η πολιτική μας είναι σχεδιασμένη ώστε να εξασφαλίζει ότι οι άνθρωποι δεν προτρέπουν στη βία. Εάν κάποιος το κάνει αυτό, πρέπει να τον αποκλείσουμε από την υπηρεσία. Και η πολιτική μας δεν επιτρέπει σ’ αυτούς τους ανθρώπους να επιστρέψουν», πρόσθεσε.
πηγή:advertising.gr