Marketing

Kaizen Gaming: Νέος Chief Commercial Officer

Η Kaizen Gaming, η μεγαλύτερη GameTech εταιρεία στην Ελλάδα και μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη προχώρησε στην περαιτέρω ενίσχυση της διοικητικής της δομής με ανάληψη της θέσης του Chief Commercial Officer στην Kaizen Gaming από τον Julio Iglesias Hernando, στελέχους με μεγάλη διεθνή εμπειρία.

 

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού πλάνου της εταιρείας για την ανάπτυξη των brands Stoiximan και Betano στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Σήμερα η εταιρεία δραστηριοποιείται σε έξι χώρες: Ελλάδα και Κύπρο με το brand Stoiximan, Γερμανία, Ρουμανία, Πορτογαλία και Βραζιλία με το διεθνές brand Betano. Η ένταξη του Julio Iglesias Hernando στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας θα ενισχύσει τόσο το εμπορικό όσο και το CRM (customer relationship management) τμήμα της εταιρείας.

 

Με σπουδές Νομικής και Business Management στην Μαδρίτη, ο Julio Iglesias Hernando προέρχεται από την William Hill / Mr Green όπου τα τελευταία 4 χρόνια ήταν υπεύθυνος για τις 12 αγορές που δραστηριοποιείται η εταιρεία, ενώ στο πλαίσιο της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας έχει εργαστεί σε ορισμένους από τους μεγαλύτερους πολυεθνικούς κολοσσούς, όπως χαρακτηριστικά στην Heineken ως Director of Trade Marketing, στην Kellogg’s ως Sr. Marketing Manager και στην Philip Morris.

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kaizen Gaming κ.Γιώργος Δασκαλάκης σημείωσε “Καλωσορίζουμε τον Julio στην οικογένεια της Kaizen. Είμαι βέβαιος ότι η διεθνής του εμπειρία, το ταλέντο και το ομαδικό του πνεύμα θα συμβάλουν στην συνεχή μας προσπάθεια να καθιερωθούμε ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου σε παγκόσμιο επίπεδο”.

 

Από την πλευρά του ο νέος CCO της Kaizen Gaming κ.Julio Iglesias Hernando τόνισε ότι“ Είναι μεγάλη πρόκληση και τιμή που γίνομαι μέλος μιας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου στην Ευρώπη και ανυπομονώ να συμβάλω από την πλευρά μου στην περαιτέρω ενίσχυση του αποτυπώματος της Kaizen στις αγορές που δραστηριοποιείται, αλλά και στην αξιοποίηση των διεθνών ευκαιριών και προκλήσεων που αναμφίβολα θα προκύψουν στον δυναμικά εξελισσόμενο κλάδο του GameTech”.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version