Marketing

Sustenium Energy Pack: Νέα καμπάνια με Γ. Αποστολάκη, Άλεξ Αντετοκούνμπο και Δ. Παππά

Μετά την επιτυχημένη είσοδο της Menarini Hellas στον τομέα των προϊόντων αυτοθεραπείας που βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής των καταναλωτών, το τμήμα Consumer Healthcare της εταιρείας, παρουσιάζει μία νέα δυναμική πρόταση τη νέα χρονιά, παρέχοντας ολοκληρωμένη λύση ενέργειας, στην απαιτητική καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου.

 

Μέσω της σειράς Sustenium, δημιούργησε τη νέα προϊοντική πρόταση Sustenium Energy Pack που απευθύνεται σε όλους, όσοι συνδυάζουν έναν έντονο τρόπο ζωής με την καθημερινή άθληση και άσκηση, προσφέροντας ΤΟΝΩΣΗ, ΑΝΤΟΧΗ και ΕΥΕΞΙΑ. Η πρόταση Sustenium Energy Pack περιλαμβάνει τα προϊόντα:

 

Sustenium – Μαγνήσιο και Κάλιο για τη σωστή λειτουργία των μυών και ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ

 

Sustenium Plus για μέγιστη TΟΝΩΣΗ

 

Sustenium Energy Sport για ΑΝΤΟΧΗ στο maximum

 

Για την παρουσίαση της σειράς Sustenium Energy Pack, η Menarini Hellas σχεδίασε μια νέα επικοινωνιακή καμπάνια με πρωταγωνιστές τρεις δημοφιλείς και αγαπητούς εκπροσώπους, της γαστρονομίας, του αθλητισμού και της τέχνης: τον Γιάννη Αποστολάκη, Διακεκριμένο Έλληνα Chef, τον Alex Antetokounmpo, Διεθνή καλαθοσφαιριστή και την Δανάη Παππά, Δημοφιλή Ηθοποιό/Χορεύτρια. Στον καθένα από τους τρεις «πρεσβευτές», αντιστοιχεί ένα διαφορετικό προϊόν από το ενεργειακό πακέτο, με βάση τις καθημερινές του ανάγκες, προσφέροντας μια καινοτόμο επιλογή για την διατήρηση της υγείας και της ευεξίας του.

 

Η κα. Άννα Γουρνά, επικεφαλής του τμήματος Consumer Healthcare αναφερόμενη στην επικοινωνιακή καμπάνια του Sustenium Energy Pack δήλωσε: «το ενεργειακό πακέτο Sustenium Energy Pack, έρχεται ως εξέλιξη της ήδη επιτυχημένης πορείας των προϊόντων της σειράς αυτοθεραπείας Sustenium και αποτελεί μια ολοκληρωμένη και καινοτόμο επιλογή, απαντώντας στις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου. Είναι μεγάλη χαρά για όλους εμάς στην Menarini Hellas, η συμμετοχή τριών εξαιρετικά ταλαντούχων & αγαπητών επαγγελματιών των κ.κ. Γ. Αποστολάκη, Α. Antetokounmpo και της κ. Δ. Παππά, στην επικοινωνιακή καμπάνια, ως «πρεσβευτές» της σειράς. Εκτιμούμε ιδιαίτερα τη δυναμική τους, την προσωπικότητά τους καθώς και τις αξίες που εκφράζουν. Τους ευχαριστούμε για την συνεργασία και ευχόμαστε κάθε επιτυχία σε αυτό το νέο ξεκίνημά μας».

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version