Σε συμφωνία για παγκόσμια συνεργασία προχώρησαν η διάσημη πλατφόρμα TikTok με την WPP, για να εκπαιδεύσει τους executives της, δίνοντας μια πρώτη γεύση των προϊόντων και της δουλειάς που γίνεται στην προστασία δεδομένων.
Ο global head του agency, Lionel Sim, δήλωσε πρόσφατα πως εκτός από το brand safety και την εκπαίδευση στην προστασία δεδομένων, το TikTok εκπαιδεύει επίσης τα agencies σ’ αυτά που προσφέρει και στο πώς να χρησιμοποιούν αυτά αποτελεσματικά.
Επίσης, τόνισε πως οι marketers τείνουν απλά να χρησιμοποιούν περιεχόμενο που παράγεται για τις πλατφόρμες των social media και να τα κάνουν repost στο TikTok, χωρίς να κατανοούν την ανάγκη για μια εξελιγμένη προσέγγιση, που απαιτεί μουσική, hashtags και μία πιο ζωντανή προσέγγιση.
Η πλατφόρμα έχει προχωρήσει σε μια δυναμική προσέγγιση στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, θεσπίζοντας προγράμματα εκπαίδευσης για media agencies, έτσι ώστε να κατανοούν καλύτερα τις ικανότητές του για τους διαφημιστές.
«Όλο και περισσότερα brands σε ολόκληρο τον κόσμο βιώνουν την επιρροή του TikTok να δημιουργεί στιγμές που όχι μόνο δημιουργούν κουλτούρα, αλλά επίσης δίνουν ώθηση στην επιχειρηματική αξία. Τα creative και media agencies παίζουν έναν σημαντικό ρόλο στο να τροφοδοτούν αυτές τις δημιουργικές καμπάνιες και είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με έναν παγκόσμιο καινοτόμο όπως η WPP, καθώς χτίζουμε το μέλλον», δήλωσε ο BlakeChandlee, αντιπρόεδρος global business solutions της TikTok.
πηγή:advertising.gr