To Silver Effie για τη καμπάνια που σχεδιάστηκε για το ολικό επαναλανσάρισμά των χυμών Life, απέσπασαν ΔΕΛΤΑ και WUNDERMAN THOMPSON σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία βραβείων.
Το μεγάλο στοίχημα για τους χυμούς LIFE ήταν, η αλλαγή που πραγματοποιήθηκε τόσο σε επίπεδο γεύσεων όσο και σε επίπεδο συσκευασίας και συνολικής στρατηγικής επικοινωνίας, να βάλει τη μάρκα ενεργά στη ζωή του κοινού με τρόπο που να μιλήσει στην καρδιά τους.
Έτσι, το μπουκάλι του ανανεωμένου LIFE τοποθετήθηκε στο επίκεντρο των στιγμών της καθημερινής ζωής κι έγινε ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας.
Με τους στίχους και την μουσική των Onirama, δόθηκε φωνή στο brand που μίλησε για την ζωή που είναι στιγμές, με τον πιο φυσικό και δροσερό τρόπο.
Και όπως υπογραμμίζουν οι στίχοι «η ζωή μαζί με σένα είναι πιο δυνατή και από αλήθεια και από ψέμα”, έτσι κι ο Life κέρδισε κάτι παραπάνω από μια διάκριση. Κέρδισε μια σημαντική θέση στη ζωή και τις καρδιές των καταναλωτών!
πηγή: advertising.gr