Marketing

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ενώνει τις δυνάμεις της με τον AKTO

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεργάζεται εκ νέου με τον ΑΚΤΟ, τον μεγαλύτερο εκπαιδευτικό όμιλο Τέχνης, Design & Media στην Ελλάδα, με στόχο την ανάδειξη της επόμενης γενιάς ταλέντων στις εφαρμοσμένες τέχνες.

 

Ολυμπιακή Ζυθοποιία και ΑΚΤΟ ενώνουν για ακόμη μία φορά τις δυνάμεις τους, έπειτα από την επιτυχημένη συνεργασία τους στο πλαίσιο του project Kaiser Reflections, του φωτογραφικού διαγωνισμού που βραβεύτηκε στα Marketing Excellence Awards.

 

Συνδυάζοντας μοναδικά τη θεωρία με την καλλιτεχνική πράξη, η νέα ευρεία συνεργασία θα δώσει την ευκαιρία στους σπουδαστές του ΑΚΤΟ να εργαστούν σε πραγματικές συνθήκες πάνω σε δημιουργικά projects που θα υλοποιηθούν για την πλειοψηφία των brands της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, μεταξύ των οποίων οι μπύρες FIX Hellas, Kaiser και Mythos. Οι σπουδαστές θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν workshops σχετικά με το αντικείμενό τους από έμπειρα στελέχη της εταιρείας, να γνωρίσουν τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής βασικών υλικών των προϊόντων, αλλά και τη φιλοσοφία της κάθε μάρκας.

 

Στη συνέχεια θα κληθούν να δουλέψουν επί συγκεκριμένων δημιουργικών brief και να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους, το τελικό αποτέλεσμα των οποίων θα εκτεθεί και στο ευρύ κοινό.

 

Η Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Μαρία Ηρωίδη, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε και πάλι με τον ΑΚΤΟ, έναν εκπαιδευτικό οργανισμό που εκκολάπτει την επόμενη γενιά επαγγελματιών στις εφαρμοσμένες τέχνες. Θέλουμε να δώσουμε το έναυσμα στους νέους να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και να ανακαλύψουν τη δική τους δημιουργική φωνή, αλλά και την ευκαιρία να παρουσιάσουν τη δουλειά τους σε ένα ευρύ κοινό.»

 

Η Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων του ΑΚΤΟ, Εύα Μαυρίδου, σημείωσε: «Είναι χαρά μας που η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, μια εταιρεία που πιστεύει στα νέα ταλέντα και το αποδεικνύει έμπρακτα, εμπιστεύεται τους σπουδαστές μας για τα δημιουργικά της project. Είμαστε σίγουροι ότι η συνεργασία αυτή θα οδηγήσει στη δημιουργία πρωτότυπων έργων που θα απευθύνονται μοναδικά στο ευρύ κοινό και ιδιαίτερα τους νέους.»

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version