Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεργάζεται εκ νέου με τον ΑΚΤΟ, τον μεγαλύτερο εκπαιδευτικό όμιλο Τέχνης, Design & Media στην Ελλάδα, με στόχο την ανάδειξη της επόμενης γενιάς ταλέντων στις εφαρμοσμένες τέχνες.
Ολυμπιακή Ζυθοποιία και ΑΚΤΟ ενώνουν για ακόμη μία φορά τις δυνάμεις τους, έπειτα από την επιτυχημένη συνεργασία τους στο πλαίσιο του project Kaiser Reflections, του φωτογραφικού διαγωνισμού που βραβεύτηκε στα Marketing Excellence Awards.
Συνδυάζοντας μοναδικά τη θεωρία με την καλλιτεχνική πράξη, η νέα ευρεία συνεργασία θα δώσει την ευκαιρία στους σπουδαστές του ΑΚΤΟ να εργαστούν σε πραγματικές συνθήκες πάνω σε δημιουργικά projects που θα υλοποιηθούν για την πλειοψηφία των brands της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, μεταξύ των οποίων οι μπύρες FIX Hellas, Kaiser και Mythos. Οι σπουδαστές θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν workshops σχετικά με το αντικείμενό τους από έμπειρα στελέχη της εταιρείας, να γνωρίσουν τη διαδικασία σχεδιασμού και παραγωγής βασικών υλικών των προϊόντων, αλλά και τη φιλοσοφία της κάθε μάρκας.
Στη συνέχεια θα κληθούν να δουλέψουν επί συγκεκριμένων δημιουργικών brief και να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους, το τελικό αποτέλεσμα των οποίων θα εκτεθεί και στο ευρύ κοινό.
Η Marketing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Μαρία Ηρωίδη, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε και πάλι με τον ΑΚΤΟ, έναν εκπαιδευτικό οργανισμό που εκκολάπτει την επόμενη γενιά επαγγελματιών στις εφαρμοσμένες τέχνες. Θέλουμε να δώσουμε το έναυσμα στους νέους να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και να ανακαλύψουν τη δική τους δημιουργική φωνή, αλλά και την ευκαιρία να παρουσιάσουν τη δουλειά τους σε ένα ευρύ κοινό.»
Η Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων του ΑΚΤΟ, Εύα Μαυρίδου, σημείωσε: «Είναι χαρά μας που η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, μια εταιρεία που πιστεύει στα νέα ταλέντα και το αποδεικνύει έμπρακτα, εμπιστεύεται τους σπουδαστές μας για τα δημιουργικά της project. Είμαστε σίγουροι ότι η συνεργασία αυτή θα οδηγήσει στη δημιουργία πρωτότυπων έργων που θα απευθύνονται μοναδικά στο ευρύ κοινό και ιδιαίτερα τους νέους.»
πηγή:advertising.gr