Από σήμερα, όλοι έχουν «έναν φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ» που φέρνει τους θησαυρούς του τόπου μας κάθε μέρα στη γειτονιά τους.
H Tribe υπογράφει την εταιρική επικοινωνία των Σούπερ Μάρκετ ΚΡΗΤΙΚΟΣ που λανσάρει τη νέα σειρά αυθεντικών, τοπικών προϊόντων «Θησαυροί της Ελλάδας» μέσω μιας ολιστικής καμπάνιας που εξελίσσεται στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το outdoor και τα digital μέσα.
Η καμπάνια χτίζει πάνω στο όνομα και τις βασικές αξίες -φροντίδα, ποιότητα, οικειότητα– της αλυσίδας ΚΡΗΤΙΚΟΣ, που ξεκίνησε από το 1948 όταν ο Ανδρέας Κρητικός ίδρυσε το πρώτο παντοπωλείο στην Αίγινα και αριθμεί σήμερα 300 καταστήματα σε 25 νομούς της χώρας.
Ταυτόχρονα, η καμπάνια λανσάρει τη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας που σχεδίασε η Tribe, η οποία συνδυάζει τη σπείρα, σύμβολο συσπείρωσης και εξέλιξης που αποτελεί το σήμα της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με τα παραδοσιακά μοτίβα στις συσκευασίες και τον διάκοσμο των παραδοσιακών παντοπωλείων.