Η εταιρεία Γερολυμάτος International, στο πλαίσιο πρωτοβουλιών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, εστιάζει στους κρυφούς «ήρωες» της πανδημίας, τα ζώα συντροφιάς.
Υποστηρίζει τo έργο της ΜΚΟ Save a Greek Stray, δημιουργώντας ένα τηλεοπτικό σποτ με στόχο την ενημέρωση των κηδεμόνων σκύλων για την στείρωση των κατοικίδιών τους.
Κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας: «Στειρώνουμε τα σκυλιά μας και σώζουμε ακόμα περισσότερα»
Η στείρωση του κατοικίδιου σκύλου, αποτελεί πράξη ευθύνης κάθε υπεύθυνου ανθρώπου. Η πράξη αυτή συμβάλει στον περιορισμό των αδέσποτων ζώων. Πρωταγωνιστές του τηλεοπτικoύ spot, οι εργαζόμενοι της εταιρείας Γερολυμάτος μαζί με τα κατοικίδιά τους.
Super hero της καμπάνιας #SpayToSave, ο ταλαντούχος ηθοποιός, Αντίνοος Αλμπάνης, ο οποίος συμμετείχε αφιλοκερδώς.
Μέσα από τη συμμετοχή τους στο τηλεοπτικό spot οι εργαζόμενοι της εταιρείας Γερολυμάτος ένοιωσαν ηθική ικανοποίηση για τη συνεισφορά τους στον περιορισμό ενός μεγάλου κοινωνικού προβλήματος.
Η εταιρεία επιδιώκει συχνά δραστηριότητες που προάγουν το πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας, στοιχεία που αποτελούν βασικό πυλώνα ανάπτυξής της
πηγή: advertising.gr