Σε τιμές ρεκόρ αναμένεται να κυμανθούν τα διαφημιστικά έσοδα το 2021, σύμφωνα με ευρήματα του AdAge Marketing Fact Pack 2021, του ετήσιου οδηγού για marketers, media και agencies. Συγκεκριμένα, η GroupM εκτιμά ότι τα διαφημιστικά έσοδα, μετά την πτώση 4,1% φέτος, εξαιτίας της πανδημίας, θα αυξηθούν παγκοσμίως, το 2021, κατά 10,2% στα 651 δισ. δολάρια. Πρωτοπόρος στην ανάκαμψη της διαφημιστικής αγοράς είναι το digital με την GroupM να προβλέπει ότι τα διαφημιστικά έσοδα του Facebook, της Google και άλλων εταιρειών media θα αυξηθούν κατά 14,1%, αγγίζοντας τα 397 δισ. δολάρια το 2021 και προσφέροντας στο digital το 61% του ad revenue διεθνώς.
Παράλληλα, η Zenith αναμένει ότι το ad spend στις ΗΠΑ θα σημειώσει, το 2021, αύξηση κατά 9,6% στα 136 δισ. δολάρια με το διαδίκτυο να καταλαμβάνει το 58% του advertising στη χώρα. Επιπλέον, παγκοσμίως, οι μεγαλύτερες διαφημιστικές δαπάνες -άνω του ενός δισ. δολαρίων- ανήκουν σε 114 marketers, ενώ διαφημιστικές δαπάνες άνω του ίδιου ποσού έχουν και 47 Αμερικανοί marketers. Όσο για τον μεγαλύτερο διαφημιζόμενο διεθνώς είναι η Amazon με 11 δισ. δολάρια, το 2019, σε ad και promotion spending.
(Πηγή: AdAge)