Πώς γίνεται να μοιράσεις χιλιάδες δώρα, σε χιλιάδες ανθρώπους, σε μία νύχτα και όχι μόνο αυτό αλλά και να δώσεις και επιπλέον 10% δώρα;
Στη νέα καμπάνια της Ogilvy για τη Eurobank, ο Άγιος Βασίλης μετατρέπεται σε iΒασίλης και παρουσιάζει ενθουσιασμένος σε μια ομιλία keynote στα ξωτικά του το €πιστροφή app : ένα application που δίνει τη δυνατότητα σε όποιον το κατεβάσει να κερδίσει 10% €πιστροφή από τις online αγορές του σε ΙΚΕΑ, ΓΕΡΜΑΝΟ, COSMOTE και Zakcret Sports.
Η ταινία είναι μια παραγωγή της Foss σε σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου. Η επικοινωνία περιλαμβάνει τηλεόραση και ραδιόφωνο καθώς και online μέσα.
Τα ξωτικά φοράνε ειδικά σχεδιασμένα κοστούμια, που φτιάχτηκαν στην Λιθουανία ενώ το πλήθος τους είναι αποτέλεσμα ψηφιακής επεξεργασίας, CGI, 3D post και… τέλος πάντων με μαγεία το κάναμε και αυτό.
Δείτε την ταινία εδώ.