Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Coca-Cola: Φέτος τα Χριστούγεννα το καλύτερο δώρο είσαι εσύ!

Φέτος τα Χριστούγεννα, η Coca-Cola αντλεί έμπνευση από τις ανθρώπινες σχέσεις που αποτελούν κινητήριο δύναμη για όλους μας και δημιουργεί μια μοναδική, χριστουγεννιάτικη καμπάνια με κεντρικό μήνυμα, ‘Αυτά τα Χριστούγεννα το καλύτερο δώρο είσαι εσύ’, προσκαλώντας σε να περάσεις ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους σου, όπως ποτέ ξανά!

 

Το τηλεοπτικό spot της καμπάνιας, σκηνοθετημένο από τον βραβευμένο με Όσκαρ, Taika Waititi, ξετυλίγει τη μαγεία των Χριστουγέννων, μέσα από μία ιστορία γεμάτη ελπίδα, παρουσιάζοντας το ταξίδι ενός πατέρα για να κάνει πραγματικότητα τη χριστουγεννιάτικη ευχή της αγαπημένης του κόρης. Παράλληλα, κατά την περίοδο των γιορτών, μια περίοδο συνυφασμένη με το brand, η φετινή Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca-Cola, ζωντανεύει μέσα από τις νέες θεματικές συσκευασίες Coca-Cola, με εορταστικό εικαστικό τον Άγιο Βασίλη.

 

Τα νέα όμως δεν τελειώνουν εδώ! Μέσα από το Coca-Cola Application, η Coca-Cola, σε καλεί να μπεις σε ακόμη πιο χριστουγεννιάτικη διάθεση! Πώς; Απόλαυσε μια παγωμένη Coca-Cola, βρες τον κωδικό κάτω από το καπάκι ή το δαχτυλίδι ανοίγματος και κέρδισε απίθανα δώρα, για να περάσεις ποιοτικό χρόνο με τους αγαπημένους σου. Στο Coca-Cola Application έχεις, επίσης, την ευκαιρία να ανακαλύψεις ένα Χριστουγεννιάτικο ψηφιακό ημερολόγιο για το Δεκέμβριο, με μαγικές εκπλήξεις, που μπορείς να «ξεκλειδώσεις» κάθε μέρα και να κατεβάσεις στη συσκευή σου.

 

Ακόμη, μη ξεχνάς ότι φέτος τα Χριστούγεννα, το καλύτερο δώρο είσαι εσύ, όχι μόνο για τους αγαπημένους σου, αλλά και για εκείνους που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Μέσω του Coca-Cola Application, μπορείς κι εσύ να γίνεις μέρος της προσπάθειας της Coca-Cola, ώστε όλοι μαζί να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα 5.500 παιδιών και εφήβων για καλύτερη εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ένωση «Μαζί για το Παιδί». Αρκεί να δωρίσεις 1 μόλις Coin. Για κάθε Coin που δωρίζεται, η Coca-Cola θα διπλασιάζει την αξία του, με στόχο να προσφέρουμε 70.000€ στα σωματεία – μέλη της Ένωσης. Για τους σκοπούς της ενέργειας, η Coca-Cola δίνει πραγματική αξία σε κάθε σου Coin, και για κάθε σου «κίνηση» δωρίζει 2 ευρώ στο σκοπό. Έτσι, όλοι μαζί:

 

-αναβαθμίζουμε τον τεχνολογικό εξοπλισμό για την βελτίωση της εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευσης και των προγραμμάτων 2.400 ωφελούμενων παιδιών και εφήβων

-στηρίζουμε την εκπαίδευση 2.000 ωφελούμενων νεοδιαγνωσμένων παιδιών και των οικογενειών τους στη διαχείριση διαβήτη τύπου 1 προκειμένου να αντιμετωπίσουν τη νέα κατάσταση της ζωής τους

Ακόμη, προσφέρουμε:

-περισσότερα από 130 τεμάχια ηλεκτρονικού εξοπλισμού για την τηλε-εκπαίδευση παιδιών & την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων

-τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό και το software για μια νέα αίθουσα εργοθεραπείας για παιδιά με αυτισμό

-περισσότερα από 150 παιχνίδια με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων βρεφών (2 μηνών έως 3 ετών)

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;