Σκέψου ήρεμα. Αυτή την Black Friday υπάρχει περίπτωση να μην τα πάρεις και να τα πάρεις! Η νέα καμπάνια από την Ogilvy για τον ΓΕΡΜΑΝΟ ήρθε για να κάνει κάθε καταναλωτή να τα πάρει με τις απίστευτες προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας.
Λίγες μέρες πριν την έναρξη της Black Friday, η τηλεόραση, το Facebook, το Instagram και το YouTube γέμισαν με έναν περίεργο, κυκλοθυμικό τύπο που μια μας συμβούλευε να τα πάρουμε, και μια τα έπαιρνε ο ίδιος, δημιουργώντας μας μια περιέργεια και αγωνία για το τι πρόκειται να συμβεί φέτος την Black Friday στον ΓΕΡΜΑΝΟ. Με το ίδιο χιουμοριστικό και ιδιαίτερο ύφος, την ημέρα του launch, ο πρωταγωνιστής μας ξαναχτύπησε σε όλα τα μέσα, με αχτύπητες προσφορές και έξυπνες ατάκες που έκαναν όλους μας να τα πάρουν και να μην αφήσουν τίποτα στο site και τα καταστήματα του ΓΕΡΜΑΝΟΥ!
Tην παραγωγή του project ανέλαβε η Foss Productions και τη σκηνοθεσία ο Γιώργος Κανελλόπουλος.
Δείτε την καμπάνια εδώ: https://ogilvy.gr/work/germanos-black-friday
πηγή:advertising.gr