H Performance Marketing ομάδα της Ogilvy μαζί με την ZeniΘ, αξιοποίησαν πρώτοι στην Ελλάδα την νέα καινοτόμα μέθοδο στόχευσης του YouTube, το YouTube Select.
Η μέθοδος εστιάζει σε μεμονωμένες κατηγορίες κοινού (lineups), αξιοποιώντας το περιεχόμενο top δημιουργών και καναλιών ώστε να μεγιστοποιήσει την προβολή αλλά και το awareness.
Παράλληλα, η καμπάνια πλαισιώνεται και από μερικά ακόμη πρωτοποριακά εργαλεία του μέσου, όπως το Instant Reserve (όπου δίνεται η δυνατότητα προ κράτησης του κόστους προβολής) και οι έρευνες Brand Lift & Brand Interest, οι οποίες καταγράφουν πολύ σημαντικούς δείκτες αποτελεσματικότητας όπως Ad Recall, Brand Favourability αλλά και κατά πόσο επηρεάστηκαν οργανικές αναζητήσεις στην Google μέσω της διαφημιστικής προβολής.
Η ZeniΘ, ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας με προϊόντα σε ρεύμα και σε φυσικό αέριο θέλησε να επικοινωνήσει το σύνολο των προσφορών της με το YouTube να αποτελεί την ιδανική επιλογή μέσου.
To video που επιλέχθηκε έχει πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Γιαννάκη και εστιάζει στην υπηρεσία ZeniΘ DUAL ENERGY για τον συνδυασμό ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου με 3 δωρεάν πάγια κάθε χρόνο και με έκπτωση έως -30% και -30%, αντίστοιχα.
πηγή:advertising.gr