H bwin παρουσίασε τη νέα διαφημιστική καμπάνια της για τα προϊόντα του αθλητικού στοιχήματος και του καζίνο, δείχνοντας πως ακόμα και στον καιρό του clutter, υπάρχει πάντα χώρος για πρωτότυπες και όμορφες ιδέες.
Tο παιχνίδι συνεχώς αλλάζει, με την τεχνολογία να οδηγεί τις εξελίξεις. Πίσω του όμως κρύβεται μια πλούσια ιστορία. Η bwin αποφάσισε να της ρίξει φως, να προβάλει μέσα από δύο ταινίες τις απαρχές των πολύ δημοφιλών παιχνιδιών και να αναδείξει τη δική της συμβολή στην εξέλιξή τους. Να δημιουργήσει μια ιστορία με άξονα… την ιστορία. Τα κατάφερε με ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, το οποίο θυμίζει κανονικό κινηματογράφο, ταξιδεύοντας το θεατή στα πρώτα χρόνια του ποδοσφαίρου και της ρουλέτας και δείχνοντας ότι η bwin διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξή τους.
Η νέα καμπάνια αφορά το brand, προωθώντας στο ευρύ κοινό τα δύο βασικά bwin προϊόντα. Μέσα από την ενιαία creative προσέγγιση με κοινό concept επιτυγχάνεται καλύτερο brand awareness και ενισχύεται το brand establishment. Η καμπάνια πιστώνεται εξ ολοκλήρου στην ελληνική ομάδα marketing και δημιουργήθηκε βάσει μιας πρωτότυπης ιδέας της Frank & Fame, την οποία υλοποίησε η εταιρεία παραγωγής Top Cut Modiano, με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά. Τα γυρίσματα έγιναν στην Κέρκυρα και λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επιβάλλει η πανδημία του Covid-19, αλλά και άλλων, απρόβλεπτων ζητημάτων, όπως αυτό του καιρού, η διαδικασία παραγωγής ήταν πολύ απαιτητική. Χρειάστηκε πολύ μεγάλη προσήλωση από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, προκειμένου να περατωθεί με τόση αρτιότητα και να προσομοιωθούν με επιτυχία οι συνθήκες του 19ου και του 18ου αιώνα. Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε όλες τις λεπτομέρειες, στο casting, στα κοστούμια, στον εξοπλισμό που χρησιμοποιήθηκε και στις τοποθεσίες των γυρισμάτων, η bwin απέδειξε πως δεν χρειάζεται μια εταιρεία να βγει στο εξωτερικό για να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Στην ποδοσφαιρική ταινία, ο πρωταγωνιστής προσεγγίζεται από έναν αμφισβητία στην Αγγλία του 19ου αιώνα, την ώρα που παρακολουθεί ποδόσφαιρο – όχι το όμορφο παιχνίδι όπως το ξέρουμε τώρα, αλλά με τον τρόπο που παιζόταν εκείνη την εποχή. Μπάλες από δέρμα, καφέ μποτάκια, περίεργες στολές, ξύλινα δοκάρια, δυνατά μαρκαρίσματα. Ο αμφισβητίας δεν πιστεύει ότι το ποδόσφαιρο θα εξελιχθεί και ξαφνικά μεταφέρεται στο μέλλον και στην εφαρμογή της bwin. Μένει ενθουσιασμένος από το app της bwin και επιστρέφει στο δικό του παρόν κρατώντας σφιχτά στα χέρια του το κινητό και μόνο αυτό, καθώς «το ποδόσφαιρο θέλει ακόμα δουλίτσα». Η ταινία κλείνει με το μήνυμα: «Έτσι είναι το παιχνίδι σήμερα».
Η ταινία του καζίνο διαδραματίζεται στη Γαλλία του 18ου αιώνα. Ο αμφισβητίας με το εξαιρετικό στιλ περνάει από ένα σοκάκι στο οποίο κάποιοι παίζουν ρουλέτα πάνω σε ένα ξύλινο κάρο και οι περαστικοί παρακολουθούν με αγωνία. Με χαρακτηριστική έπαρση, αποκαλεί το τυχερό παιχνίδι «βαρετό», για να μεταφερθεί με τη σειρά του στο μέλλον και να δει όλα όσα προσφέρει το online καζίνο της bwin. Γυρίζει στην εποχή του χειροκροτώντας το app και τονίζοντας πως «η ξύλινη ρουλέτα δεν πάει πουθενά»! Το tagline «Έτσι είναι το παιχνίδι σήμερα» εμφανίζεται και πάλι.
Είναι πολύ σημαντικό πως αμφότερες οι ταινίες, στο κλείσιμό τους, στέλνουν ένα ξεχωριστό μήνυμα, πέραν του βασικού σλόγκαν. «Φανατικός Υποστηρικτής του Υπεύθυνου Παιχνιδιού», αναφέρουν χαρακτηριστικά, συνδέοντας το περιεχόμενο με το Υπεύθυνο Παιχνίδι. Οι εν λόγω ταινίες, άλλωστε, δημιουργήθηκαν λίγες εβδομάδες μετά την καμπάνια τoυ brand αποκλειστικά για το Υπεύθυνο Παιχνίδι, στο οποίο πρωταγωνιστής ήταν ο διεθνής γκαρντ του Ολυμπιακού και ambassador της bwin για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Κώστας Σλούκας.
Από τις πρώτες μέρες που βρέθηκαν στον «αέρα» οι δύο ταινίες, η καμπάνια απέσπασε πολύ θετικά σχόλια και έδειξε ότι πετυχαίνει το στόχο της bwin: να μιλήσει στους παίκτες τού σήμερα, να τους κάνει να ταυτιστούν και παράλληλα να ξεχωρίσει, πάντα εναρμονισμένη με τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού και με χιούμορ, στο πλαίσιο του brand tone of voice. Χωρίς να ξεφεύγει.
Η καμπάνια της bwin δεν προβάλλεται μόνο στην τηλεόραση. Μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική προσέγγιση, το brand κινήθηκε σε επίπεδο 360ο. Η στρατηγική αυτή περιλαμβάνει custom δημιουργικά – τόσο σε βίντεο όσο και άλλα formats για ποικίλες πλατφόρμες, όπως τα Social Media, το YouTube, διάφορα online media και video platforms, ενώ θα ακολουθήσει και το ραδιόφωνο. Παράλληλα, το λανσάρισμα συνδυάστηκε με την παραγωγή native και Social Media περιεχομένου που αφορά την ιστορία του ποδοσφαίρου και του καζίνο.
Εν κατακλείδι, η bwin μάς χάρισε μια διαφημιστική καμπάνια την οποία θα θυμόμαστε για καιρό. Τόσο λόγω της ποιότητας και του περιεχομένου της παραγωγής της, όσο και για τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνήθηκε και κατάφερε να ξεχωρίσει μέσα σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, δείχνοντας ότι η εξέλιξη αποτελεί μέρος του DNA της bwin.
πηγή:advertising.gr