Marketing

Bwin: Ταξίδι στην ιστορία του ποδοσφαίρου και του καζίνο με μια υπέροχη διαφημιστική καμπάνια

Από τη μία, η Αγγλία του 19ου αιώνα. Το ποδόσφαιρο στην πρώιμη μορφή του, με ξύλινα δοκάρια χωρίς δίχτυα, δυνατά μαρκαρίσματα, λάσπη και μπάλες από αυτό το χαρακτηριστικό καφέ δέρμα. Από την άλλη, η Γαλλία του 18ου αιώνα. Άλογα, ξύλινη ρουλέτα σε κάρο, κοστούμια εποχής, πονταρίσματα με πέτρες και κόσμος στους δρόμους να παρακολουθεί το νέο παιχνίδι.

 

Μαζί με εκείνους που συμμετέχουν ή βλέπουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, υπάρχουν και κάποιοι αμφισβητίες. Και στις δύο περιπτώσεις! Ο… Άγγλος λόρδος, ο οποίος βλέπει το τάκλιν που ρίχνει τον αντίπαλο στη λάσπη αναρωτιέται αν το «όμορφο παιχνίδι» είναι πραγματικά… τόσο όμορφο. Ο Γάλλος, από την άλλη, με την περούκα του, χασμουριέται με μια χαρακτηριστική σνομπ διάθεση και αποκαλεί «βαρετή» τη ρουλέτα. Οι άνθρωποι της εποχής , οι οποίοι δεν μπορούσαν να κατανοήσουν την εξέλιξη που θα είχαν τα δύο παιχνίδια, μεταφέρονται μέσω της χρονομηχανής της bwin στο σήμερα! Και βλέπουν πως τα «βαρετά» του παρελθόντος, εξελίσσονται στα παιχνίδια του μέλλοντος! Οι πρωταγωνιστές βρίσκονται ξαφνικά σε ένα sports bar και σε μια μεγάλη αίθουσα καζίνο αντίστοιχα, όπου μένουν άναυδοι από τα όσα προσφέρει η bwin μέσω μιας μικρής ηλεκτρονικής συσκευής!

 

bwin – Έτσι είναι το παιχνίδι σήμερα. Το στοίχημα όπως το είχες φανταστεί. |21+

 

Αμέτρητα πρωταθλήματα, χιλιάδες στοιχηματικές επιλογές και ένα app που κάνει το παιχνίδι… παιχνιδάκι, καθώς και live ρουλέτα, τραπέζια μπλακτζάκ, πόκερ και ζωντανά παιχνίδια! Οι πρωταγωνιστές επιστρέφουν στην εποχή τους με το κινητό στο χέρι, χαρούμενοι που βρήκαν επιτέλους το παιχνίδι που τους αρέσει. Στο app της bwin.

bwin – Καζίνο μπροστά από την εποχή του με κορυφαίο app και χιλιάδες παιχνίδια όλο το 24ωρο |21+

 

Εκπροσωπώντας την bwin, ο Γιάννης Καποδίστριας δήλωσε: «Με πολλή δημιουργικότητα, χιούμορ και ταλαντούχους συντελεστές, η νέα καμπάνια της bwin έρχεται να διαφοροποιηθεί σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ήδη τα μηνύματα που λαμβάνουμε δείχνουν πως το κοινό έχει αγαπήσει την καμπάνια και απολαμβάνει τις ταινίες με τα εξαιρετικά production values. Αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα μάρκετινγκ της bwin που εργάστηκε για το project, υποστηρίζοντας μια πρωτότυπη δημιουργική ιδέα της Frank & Fame, την οποία υλοποίησε άψογα η εταιρία παραγωγής Top Cut Modiano, με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά».

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version