Η συμφωνία των δύο πλευρών περιλαμβάνει και τα δικαιώματα του UEFA Super Cup, για τις χρονιές 2021, 2022 και 2023.
Η Mastercard αποτελεί υπερήφανο υποστηρικτή της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης για περισσότερα από 25 χρόνια, Με επίκεντρο της φιλοσοφίας της να ενώνει τους ανθρώπους με όλα όσα αγαπούν, η εταιρεία προσφέρει ανεκτίμητες εμπειρίες στους φιλάθλους ανά την υφήλιο, ενώ θα συνεχίσει να παρέχει τη δυνατότητα στους μικρούς φίλους του αθλήματος να συνοδεύουν μερικούς από τους μεγαλύτερους αστέρες του παγκόσμιου ποδοσφαίρου κατά την είσοδο τους στον αγωνιστικό χώρο, πριν την έναρξη κάθε αγώνα, είτε με τη φυσική τους παρουσία στο γήπεδο, είτε μέσα από ψηφιακές δράσεις.
Για τους ημιτελικούς και τον τελικό της διοργάνωσης του 2020, οι οποίοι διεξήχθησαν χωρίς την φυσική παρουσία κόσμου, η Mastercard πραγματοποίησε μία ψηφιακή δράση, μέσα από την οποία οι παίκτες και τα παιδιά-μασκότ, μπορούσαν να αλληλεπιδράσουν σε πραγματικό χρόνο κατά την άφιξη των παικτών στο γήπεδο, μέσα από μία γιγαντοοθόνη που τοποθετήθηκε στην είσοδο του σταδίου. Η καινοτόμα πρωτοβουλία, υλοποιήθηκε από την Mastercard, σε συνεργασία με τον οργανισμό UEFA Foundation for Children, ο οποίος και έκανε την επιλογή των παιδιών για τον εκάστοτε αγώνα.
Ο Guy-Laurent Epstein, UEFA Events SA Marketing Director, ανέφερε σχετικά: «Η μακροβιότητα μίας συνεργασίας είναι καθοριστική για την επιτυχία της. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επεκτείνουμε τη μακροχρόνια σχέση μας με τη Mastercard, ειδικά σε αυτούς τους δύσκολους και αβέβαιους καιρούς για τους φιλάθλους και τον αθλητισμό σε όλο τον κόσμο. Η συνεργασία με μία εταιρεία διεθνούς βεληνεκούς, όπως η Mastercard, προσφέρει σε όλους μας στην UEFA μεγάλο εύρος πλεονεκτημάτων και ευκαιριών και είμαστε ενθουσιασμένοι για την επερχόμενη συνέχεια αυτής της εξαιρετικής σχέσης τα επόμενα χρόνια. Ο ρόλος της τεχνολογίας και των ψηφιακών υπηρεσιών αποκτά όλο και μεγαλύτερη διάσταση στην επίτευξη μίας ουσιαστικότερης και βαθύτερης σύνδεσης με τους θεατές μας, σε ολόκληρο τον κόσμο. Για τον λόγο αυτό προσβλέπουμε στη συνέχιση της συνεργασίας μας με τη Mastercard, μία εταιρεία-ηγέτη στον χώρο της τεχνολογίας».
Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing and Communications Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την ανανέωση της μακροχρόνιας χορηγίας μας στο UEFA Champions League. Τα σημαντικά αθλητικά γεγονότα, αποτελούν για εμάς έναν σπουδαίο τρόπο για να φέρνουμε τους ανθρώπους ανά τον κόσμο πιο κοντά σε όλα αγαπούν. Απολαμβάνοντας το 27ο έτος συνεργασίας μας, ως επίσημος χορηγός της διοργάνωσης, είμαστε ενθουσιασμένοι για τις νέες ανεκτίμητες στιγμές που αναμένεται να προσφέρει το UEFA Champions League τα επόμενα χρόνια».
πηγή:advertising.gr