Η νέα content καμπάνια των Pringles από την isobar είναι live και συνδυάζει τον sharing χαρακτήρα του brand με τη GenZ στρατηγική που ακολουθούν τα Pringles τα τελευταία χρόνια.
Για την καμπάνια, που έχει μήνυμα το «Ένα can, πολλοί τρόποι να το μοιραστείς», δημιουργήθηκαν μια σειρά από videos με retro αισθητική, τα οποία απεικονίζουν μια παρέα συγκατοίκων που βρίσκει νέους, δημιουργικούς τρόπους να μοιράζεται ένα Pringles can. Βασικό όχημα της δημιουργικής ιδέας είναι η αξιοποίηση μερικών «θρυλικών» και πασίγνωστων GIFs, τα οποία και αναπαράγονται στο τέλος της κάθε ταινίας από τους πρωταγωνιστές των video, κάνοντας έτσι το περιεχόμενο ακόμα πιο relatable στο κοινό.
Τα 5 συνολικά videos θα εμφανιστούν σταδιακά σε instagram, facebook, αλλά και giphy με ειδικά branded GIFs, με στόχο να ενισχύσουν τη σημασία της κοινωνικής πλευράς του snacking στο κοινό. Η παραγωγή έγινε από την εταιρία παραγωγής Takes 2 με σκηνοθέτη τη Βιολέτα Τσέλη.
πηγή:advertising.gr