Η Vodafone επέλεξε την New Commercial Arts σαν νέο global strategic & creative agency της, μετά από σχετικό pitch, που πραγματοποίησε. Τον λογαριασμό, στον οποίο κεντρικό ρόλο έχει η προσφορά στρατηγικού και creative insight για τις παγκόσμιες καμπάνιες και πρωτοβουλίες του brand, χειριζόταν, μέχρι πρότινος, η Anomaly, η οποία είχε αναδειχθεί νικήτρια σε σχετικό spec τον Αύγουστο του 2019. Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως αρνήθηκε να συμμετάσχει στην διαδικασία που μόλις ολοκληρώθηκε.
Η New Commercial Arts ξεκίνησε μόλις τον Μάιο του 2020, από τους ιδρυτές της Adam & Eve/DDB, James Murphy και David Golding, οι οποίοι αποχώρησαν μετά από 9 χρόνια από την εταιρεία που δημιούργησαν, όταν ολοκληρώθηκε η ύψους 100 εκατ. λιρών του agency από την Omnicom. Στο νέο τους εγχείρημα συνεργάζονται με τον Ian Heartfield, πρώην Chief Creative Officer της BBH καθώς και τον Rob Curran, πρώην Chief Experience Officer της Wunderman Thompson UK.
Ήδη η εταιρεία έχει αναλάβει τον λογαριασμό της Halifax στην Βρεανία ενώ έχει δημιουργήσει και μια παγκόσμια outdoor καμπάνια για τον οργανισμό World Out of Home Organization, που έτρεξε σε 60 αγορές.
Η νέα συνεργασία της με την Vodafone δεν φαίνεται να επηρεάζει την σχέση του κολοσσού των τηλεπικοινωνιών με την Team Red του WPP Group, που έχει τον ρόλο του επικεφαλής agency όσον αφορά την επικοινωνιακή στρατηγική. Σε αυτό το πλαίσιο δεν επηρεάζει και τις διάφορες συνεργασίες που υπάρχουν σε τοπικές αγοράς με εταιρείες του WPP Group που υποστηρίζουν την Team Red.
πηγή:advertising.gr