Η Golden Dust, Premium Consulting Services κάβει τα πρώτα βήματα στην ελληνική αγορά επικοιωνίας. Πρόκειται για ένα boutique consulting agency με premium υπηρεσίες, που καλύπτουν συνολικά τις ανάγκες ενός brand στους τομείς της Επικοινωνίας, του Digital Marketing, της Διαφήμισης, των Creative Υπηρεσιών, της Εκπαίδευσης και του Business Coaching/ Consulting.
Η φιλοσοφία της Golden Dust στηρίζεται στις Αρχές της Θετικής Ψυχολογίας και στο πως αυτές οι αρχές μπορούν να συνδυαστούν με σύγχρονα business models αλλά και συγκεκριμένες πρακτικές, ώστε να υποστηρίξουν άμεσα, ουσιαστικά και αποτελεσματικά τους επαγγελματίες, τα brands και τις εταιρείες της ελληνικής αγοράς.
Η Golden Dust γεννήθηκε μέσα στην περίοδο του Covid 19. Μία περίοδο με έντονη ανησυχία για την υφιστάμενη υγειονομική αλλά και οικονομική κρίση. Μία περίοδο, που έχει επιφέρει πολλές και σοβαρές αλλαγές στους καταναλωτές, στην ψυχολογία τους, στις αγοραστικές τους επιλογές αλλά και στον τρόπο, που αυτές πραγματοποιούνται.
Στόχος της είναι να στηρίξει ουσιαστικά τους επαγγελματίες, τα brands και τις επιχειρήσεις συνολικά, έτσι ώστε να δουν εκ νέου με μια νέα προσέγγιση το brand DNA, το product truth, τα values, τη στρατηγική και φυσικά τις διαδικασίες, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, να αναπτυχθούν και να καταφέρουν προσφέρουν ικανοποίηση στους καταναλωτές τους.
Η Golden Dust δημιουργήθηκε από την Πηνελόπη Ψαρράκη και στελεχώνεται από μια ομάδα ταλαντούχων επαγγελματιών με μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία. Η Πηνελόπη Ψαρράκη έχοντας ολοκληρώσει τις σπουδές της πάνω στην Ψυχολογία, στο Service Management και το Digital Marketing δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 2008, έχοντας συνεργαστεί με μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες στους τομείς της Συμβουλευτικής, της Διαφήμισης και της Επικοινωνίας. Όραμά της είναι μέσω των υπηρεσιών της Golden Dust, να προσφέρει μια νέα προσέγγιση στην ελληνική αγορά παρακινώντας τον κάθε επαγγελματία να επαναπροσδιορίσει το ρόλο του, βρίσκοντας το κίνητρο και τη χαρά, που κρύβεται στη δημιουργία.
πηγή: advertising.gr