Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Zenith: Πτώση 21% στη διαφήμιση αυτοκινήτων

Κάμψη 21% αναμένει η Zenith να καταγράψει φέτος η διαφημιστική δαπάνη των παγκόσμιων brands της αυτοκινητοβιομηχανίας, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19.

 

Η πρόβλεψη περιλαμβάνεται από το τελευταίο forecast του δικτύου αναφορικά με τις διαφημιστικές επενδύσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία και όπως σημειώνει ο Jonathan Barnard, global head of forecasting Zenith, η υποχώρηση αυτή οφείλεται στο γεγονός πως «οι καταναλωτές σήμερα έχουν νέες απαιτήσεις και ανησυχίες».

 

Ακόμη, η μελέτη καταδεικνύει πως τα brands αυτοκινήτου των ΗΠΑ εξακολουθούν να κατευθύνουν το μεγαλύτερο μέρος του media budget τους στην TV (47%), ενώ τα brands με παγκόσμια παρουσία αφιερώνουν το 42% του προϋπολογισμού τους σε ψηφιακά κανάλια. Επίσης, η Zenith προβλέπει ανάκαμψη για τη διαφημιστική δαπάνη της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2021 και το 2022, κάνοντας λόγο για ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 10,5% και 11,4%.

 

Ακόμη, όμως, και αν αυτή η εκτίμηση επαληθευτεί, η συνολική παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη του χώρου της αυτοκίνησης το 2022 θα είναι κατά 2,9% μικρότερη από αυτή του 2019. Υπενθυμίζεται πως η Zenith προβλέπει πως η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα υποχωρήσει συνολικά κατά 9% τη φετινή χρονιά.

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί