Κάμψη 21% αναμένει η Zenith να καταγράψει φέτος η διαφημιστική δαπάνη των παγκόσμιων brands της αυτοκινητοβιομηχανίας, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19.
Η πρόβλεψη περιλαμβάνεται από το τελευταίο forecast του δικτύου αναφορικά με τις διαφημιστικές επενδύσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία και όπως σημειώνει ο Jonathan Barnard, global head of forecasting Zenith, η υποχώρηση αυτή οφείλεται στο γεγονός πως «οι καταναλωτές σήμερα έχουν νέες απαιτήσεις και ανησυχίες».
Ακόμη, η μελέτη καταδεικνύει πως τα brands αυτοκινήτου των ΗΠΑ εξακολουθούν να κατευθύνουν το μεγαλύτερο μέρος του media budget τους στην TV (47%), ενώ τα brands με παγκόσμια παρουσία αφιερώνουν το 42% του προϋπολογισμού τους σε ψηφιακά κανάλια. Επίσης, η Zenith προβλέπει ανάκαμψη για τη διαφημιστική δαπάνη της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2021 και το 2022, κάνοντας λόγο για ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 10,5% και 11,4%.
Ακόμη, όμως, και αν αυτή η εκτίμηση επαληθευτεί, η συνολική παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη του χώρου της αυτοκίνησης το 2022 θα είναι κατά 2,9% μικρότερη από αυτή του 2019. Υπενθυμίζεται πως η Zenith προβλέπει πως η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα υποχωρήσει συνολικά κατά 9% τη φετινή χρονιά.
πηγή:advertising.gr