Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Zenith: Πτώση 21% στη διαφήμιση αυτοκινήτων

Κάμψη 21% αναμένει η Zenith να καταγράψει φέτος η διαφημιστική δαπάνη των παγκόσμιων brands της αυτοκινητοβιομηχανίας, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19.

 

Η πρόβλεψη περιλαμβάνεται από το τελευταίο forecast του δικτύου αναφορικά με τις διαφημιστικές επενδύσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία και όπως σημειώνει ο Jonathan Barnard, global head of forecasting Zenith, η υποχώρηση αυτή οφείλεται στο γεγονός πως «οι καταναλωτές σήμερα έχουν νέες απαιτήσεις και ανησυχίες».

 

Ακόμη, η μελέτη καταδεικνύει πως τα brands αυτοκινήτου των ΗΠΑ εξακολουθούν να κατευθύνουν το μεγαλύτερο μέρος του media budget τους στην TV (47%), ενώ τα brands με παγκόσμια παρουσία αφιερώνουν το 42% του προϋπολογισμού τους σε ψηφιακά κανάλια. Επίσης, η Zenith προβλέπει ανάκαμψη για τη διαφημιστική δαπάνη της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2021 και το 2022, κάνοντας λόγο για ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 10,5% και 11,4%.

 

Ακόμη, όμως, και αν αυτή η εκτίμηση επαληθευτεί, η συνολική παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη του χώρου της αυτοκίνησης το 2022 θα είναι κατά 2,9% μικρότερη από αυτή του 2019. Υπενθυμίζεται πως η Zenith προβλέπει πως η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα υποχωρήσει συνολικά κατά 9% τη φετινή χρονιά.

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;