Marketing

Vodafone TV: Αληθινή δράση εδώ και τώρα

Οι άνθρωποι των δύο εταιρειών μάς δίνουν όλες τις λεπτομέρειες για το εγχείρημα

Vodafone

 

Ποια είναι η νέα πρόταση του Vodafone ΤV και πώς επιλέξατε να υποστηρίξετε επικοινωνιακά το λανσάρισμά της;

Ζούμε σε μια εποχή που η κατανάλωση περιεχομένου αποτελεί μια λύση διασκέδασης και κοινωνικοποίησης, εντός και εκτός σπιτιού. Οι άνθρωποι που αγαπούν το περιεχόμενο και ειδικότερα οι νεαρότερες ηλικίες, αναζητούν λύσεις εύκολες και άμεσες, χωρίς όμως να δεσμεύονται από πλευράς χρόνου ή κόστους. Αυτήν ακριβώς την ανάγκη ήρθε να καλύψει η νέα πρόταση από το Vodafone TV, να προσφέρει, δηλαδή, πλούσιο δημοφιλές περιεχόμενο, με τον πιο άμεσο και εύκολο τρόπο, χωρίς να απαιτείται δέσμευση συμβολαίου.

Η συγκεκριμένη καμπάνια υποστηρίζεται με 360ο επικοινωνιακό πλάνο που αναπτύσσεται σε όλα τα μέσα. Επειδή αποκτά κανείς τη συγκεκριμένη υπηρεσία με digital τρόπο, έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στα digital μέσα, χωρίς ωστόσο να παραλείπονται τα υπόλοιπα σημεία επαφής με το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε.

Ποιο ήταν το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε με την νέα καμπάνια και ποιο το brief που δώσατε σχετικά στη Wunderman Thompson;

 

Με κεντρικό μήνυμα το «όταν θέλεις αληθινή δράση, τη θέλεις τώρα» θέλαμε μονοσήμαντα να δείξουμε την ευκολία με την οποία μπορεί κάποιος να ενεργοποιήσει, στη στιγμή, το Vodafone TV, ώστε να έχει πρόσβαση από το tablet και το κινητό του, στο αποκλειστικό και δημοφιλές περιεχόμενο της ΗΒO, αλλά και σε ακόμα περισσότερα. Το επικοινωνιακό brief που δόθηκε ήταν ακριβώς αυτό. Πώς θα μπορούσε αποτελεσματικά να συνδυαστεί σε μια επικοινωνία το πλούσιο και αποκλειστικό περιεχόμενο που διαθέτει το Vodafone TV με το customer insight «όταν θέλω κάτι, το θέλω τώρα» και τη νέα digitalεμπειρία ενεργοποίησης της υπηρεσίας.

Γενικότερα τι προβλέπει το συνολικό πλάνο επικοινωνίας και marketing για την ανάπτυξη του Vodafone TV; Ποιοι είναι οι εμπορικοί στόχοι που έχουν τεθεί;

 

Το Vodafone TV είναι σημαντική προτεραιότητα για τη Vodafone, για αυτό, με επίκεντρο τον πελάτη και τις ανάγκες του, επενδύουμε σε premium περιεχόμενο, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής παρόχου συνδρομητικής τηλεόρασης.

Η αποκλειστική συνεργασία με την ΗΒΟ, που έχει ξεκινήσει από τις αρχές του χρόνου, ενισχύει την προσπάθεια που γίνεται, έτσι ώστε να εμπλουτιστεί ο πλούσιος On demand κατάλογος του Vodafone TV, με ακόμα περισσότερα δημοφιλή assets, για όλες τις κατηγορίες περιεχομένου. Παράλληλα, νέες δυνατότητες αναπτύσσονται ως προς την ενεργοποίηση της υπηρεσίας αλλά και τη θέαση του περιεχομένου, με στόχο την καλύτερη εμπειρία του πελάτη.

Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε τόσο για την καμπάνια όσο και για τη νέα πρόταση του Vodafone TV;

 

Τα σχόλια που έχουμε λάβει έως τώρα είναι πολύ θετικά. Ιδιαίτερη αίσθηση έχει προκαλέσει το πόσο απτό και κατανοητό είναι το βασικό μήνυμα της καμπάνιας, που έρχεται να απαντήσει στη βασική ανάγκη της αγοράς για άμεση και εύκολη ενεργοποίηση της υπηρεσίας, χωρίς τη δέσμευση συμβολαίου. Το μήνυμα επικοινωνείται καθολικά σε όλα τα υλικά και σε συνδυασμό με την κινηματογραφική αισθητική της καμπάνιας έχει βοηθήσει στο να ξεχωρίσει η επικοινωνία αυτή στο διαφημιστικό clutter, αλλά και να κινητοποιήσει το κοινό στο να δοκιμάσει τη νέα υπηρεσία του Vodafone TV.

Wunderman Thompson

Πώς προέκυψε η έμπνευση για τη νέα καμπάνια; Ποιο ήταν το επικοινωνιακό ζητούμενο και πώς κινηθήκατε για την κάλυψή του;

 

Συλλάβαμε την ιδέα από την πρώτη στιγμή του brief. Ένα από τα καλά σενάρια είναι η έμπνευση να περιέχεται ήδη στο προϊόν το οποίο θέλεις να επικοινωνήσεις. Εδώ συνέβη. Επιπλέον το σινεμά και οι σειρές είναι αγαπημένο θέμα για τα περισσότερα consumer segments. Έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για κάτι μεγάλο, για μια κορυφαία πρωτοπόρο στη δημιουργία περιεχομένου παγκοσμίως, μιας και η ΗΒΟ είναι η «μητέρα» όλων μην το ξεχνάμε. Κινηθήκαμε μυστικά και αθόρυβα όπως οι 2 πρωταγωνιστές ντετέκτιβ διότι θέλαμε να παραμείνει έκπληξη μέχρι την τελευταία στιγμή μιας και το Vodafone TV προσφέρει μέσα από την πλατφόρμα του αυτή τη μοναδική δυνατότητα για «εδώ και τώρα» αποκλειστικό περιεχόμενο.

Υπήρξε πρόκληση σε επίπεδο παραγωγής ο «κινηματογραφικός αέρας» που έχει η ταινία;

 

Όταν ήρθε η πληροφορία στα κεντρικά της WT “χτύπησε” συναγερμός. Άλλη μια πρόκληση άλλη μια ευκαιρία. Δημιουργήσαμε τη συνθήκη ώστε -όλη η καμπάνια- να μοιάζει περισσότερο με σινεμά και επεισόδια σειράς από το πρώτο πλάνο, παρά με μια διαφήμιση. Το πετύχαμε με αρκετό ψάξιμο, παρακολουθήσεις και ανακρίσεις όλης της ομάδας, σκηνοθετικού team, παραγωγής. Άντεξαν όλοι, τα πήγαν τέλεια. Πέραν όμως από την ενσωμάτωση και ανάδειξη -εικαστικά και κινηματογραφικά- των κατάλληλων κωδικών, στην πρώτη γραμμή έπρεπε να βρίσκεται αυτό το πρωτοφανές μήνυμα: «Αληθινή δράση εδώ και τώρα!». Δηλαδή δες τώρα ΗΒΟ όπου κι αν είσαι άμεσα με ένα κλικ! Ούτε στις ταινίες δεν γίνονται αυτά!

Ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια και σε ποιες πλατφόρμες;

 

Η συγκεκριμένη καμπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα μέσα. Τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital & pop υλικά. Ειδικότερα στο on line περιβάλλον, εκμεταλλευτήκαμε τoυς πρωταγωνιστές της ταινίας μας, για να υπάρξει συνέχεια και συνέργεια με την τηλεόραση. Στόχος μας η δημιουργία disruptive υλικών που θα τραβήξουν το ενδιαφέρον των viewers & θα τους κάνουν να… αναλάβουν αληθινή δράση κάνοντας άμεσα online εγγραφή, στην υπηρεσία του Vodafone TV.

Πώς εντάσσεται αυτή η καμπάνια στην ευρύτερη διαφημιστική επικοινωνία, που επιμελείται για τη Vodafone η Wunderman Thompson όλα αυτά τα χρόνια; Ποιοι είναι οι συνδετικοί άξονες μεταξύ των διάφορων εκτελέσεων;

 

H καινούργια καμπάνια του Vodafone TV είναι φρέσκια και διαφορετική σε σχέση με ό,τι έχουμε κάνει στο παρελθόν. Παρόλα αυτά, εντάσσεται σε μια σειρά διαφημίσεων που πάντοτε προσέφεραν αυτό ακριβώς που πουλάει και η υπηρεσία του Vodafone TV, Entertainment! Άλλοτε με χιούμορ, άλλοτε με καταιγιστική δράση και τώρα με σασπένς και πολύ χιούμορ βέβαια. Προσπαθώντας πάντα να μεταφέρει την εμπειρία του Vodafone TV και στη διαφήμιση, με τρόπο κινηματογραφικό. Αν ανατρέξετε στο διαδίκτυο θα ανακαλύψετε κι εσείς την πορεία του συγκεκριμένου brand.

Συντελεστές καμπάνιας Vodafone TV

Vodafone

Άρης Γεωργόπουλος Consumer Commercial Director

Χάιδω Ηλιοπούλου Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights

Λένα Βασαγιάννη Senior Brand Manager

Αναστασία Καρδαρά Brand Manager

Κατερίνα Κόρκακα Digital & Media Manager

Γιάννης Γκίκας Head of Family & Convergence Segment

Ανδρέας Γεωργιάδης Pay TV Manager

Αντώνης Πρέκας Product Owner

Wunderman Thompson

Λάζαρος Ευμορφίας Executive Creative officer

Ηλίας Γκάρλας Creative Director

Πήτερ Οικονόμου Senior Art Director

Κώστας Νιώτης Head of Digital & Innovation

Λεωνίδας Σπανός Client Service Director

Αθηνά Κάρκα Senior Account Director

Τζένη Καρβούνη Account Supervisor

Matt Gerber Strategic Planning Director

Ζοζέφ Μεζάν Strategic Business Consultant

Magikon

Μανώλης Σακκαδάκης Γενικός Διευθυντής

Μπάμπης Μακρίδης Σκηνοθέτης

Aν επιθυμείτε να λαμβάνετε την πλήρη έκδοση https://direction.gr/product/adbusiness/

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version