Το Netflix γιορτάζει τη δύναμη της αφήγησης ιστοριών με μια νέα παγκόσμια brand campaign από την εταιρεία AKQA, που λέει στους θεατές ότι είναι “One Story Away” από το να δουν τον κόσμο πιο καθαρά και να τον βιώσουν σε μεγαλύτερο βάθος.
Η καμπάνια ξεκινά σε 27 χώρες από σήμερα. Το προωθητικό φιλμ αποτυπώνει την ιδέα με την αφηγήτρια να αναλογίζεται τι ιστορίες μπορεί να κάνει με πλάνα από εκπομπές του Netflix – με μια κόκκινη γραμμή με κουκίδα που μετράει το χρόνο να εμφανίζεται σε κάθε σκηνή.
«Πρωτοάκουσα τη φράση ”μας χωρίζει μόνο μια ιστορία” πριν από μερικά χρόνια από ένα συνάδελφό μου στο διάδρομο και μου κόλλησε στο μυαλό», λέει ο αντιπρόεδρος του Netflix, Έρικο Παλότα, σε ανάρτησή του για την καμπάνια. «Ήξερα ότι θα έβγαινε στην επιφάνεια μια μέρα, και όταν ξεκίνησα την καμπάνια, πριν από ένα χρόνο, πίστευα ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή. Οι λέξεις αυτές εκφράζουν τέλεια το πάθος για αφήγηση ιστοριών, που είναι ο πυρήνας του τι προσπαθεί να προσφέρει το Netflix – και οι δημιουργοί με τους οποίους συνεργαζόμαστε σε όλο τον κόσμο».
Το Netflix σημείωσε ρεκόρ στην αύξηση θεατών κατά την πανδημία, προσθέτοντας 26 εκατ. συνδρομητές το πρώτο εξάμηνο του 2020, σχεδόν όσους ολόκληρο το 2019. Η μετοχή της εταιρείας έφτασε σε νέο ιστορικό υψηλό.
πηγή: advertising.gr