Η Warply ανέλαβε για λογαριασμό της ΓΕΡΜΑΝΟΣ τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του νέου καινοτόμου προγράμματος loyalty ΓΕΡΜΑΝΟΣ και της πρωτοποριακής εφαρμογής G app που επιβραβεύει τους καταναλωτές για τις αγορές τους στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το e-shop, προσφέροντας εκπτωτικά κουπόνια, δώρα τεχνολογίας, προσωποποιημένες προσφορές, αλλά και ενημερωτικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο.
Η νέα καινοτόμα εφαρμογή του G app για έξυπνα κινητά που σχεδίασε και υλοποίησε η Warply – καθώς και η Loyalty & CRM πλατφόρμα “Warply Engage” στην οποία βασίζεται όλο το πρόγραμμα επιβράβευσης ΓΕΡΜΑΝΟΣ, παρέχουν υπηρεσίες διαχείρισης πελατολογίου, απόδοση και εξαργύρωση πόντων επιβράβευσης, ηλεκτρονικά κουπόνια, καθώς και αυτοματοποιήσεις, gamification με στόχο το engagement των χρηστών, personalization και καμπάνιες μέσω email και push notifications, εξυπηρέτηση πελατών, κα.
Το πρόγραμμα είναι το πρώτο πολύ-καναλικό (omni-channel) πρόγραμμα πιστότητας, στον κλάδο των ηλεκτρονικών που έχει την καινοτομία και το mobile στο επίκεντρο και έχει σαν στόχο την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών ΓΕΡΜΑΝΟΣ, που φέτος συμπληρώνει 40 χρόνια στην ελληνική αγορά. Όπως δήλωσε ο κ. Γιάννης Δοξαράς, CEO της Warply « Η συνεργασία μας με την ΓΕΡΜΑΝΟΣ, έναν από τους μεγαλύτερους διαχρονικά retailers στην Ελλάδα, μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους. Ένα από τα στοιχεία που μας συνέδεσαν με την ΓΕΡΜΑΝΟΣ και χαρακτηρίζουν τη συνεργασία μας, είναι η καινοτομία που αποτελεί βασικό συστατικό στο DNA τόσο της ΓΕΡΜΑΝΟΣ όσο και της Warply. Στόχος μας κοινός είναι να λανσάρουμε διαρκώς νέες υπηρεσίες και λειτουργίες, που θα διευκολύνουν τους πελάτες της ΓΕΡΜΑΝΟΣ και θα ενισχύσουν την ψηφιακή εμπειρία τους, είτε σε online περιβάλλον, είτε στο φυσικό κατάστημα».
πηγή:advertising.gr