Η Chapter 5 παρουσιάζει τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα picka.gr, η οποία συνδέει φυσικές με online εμπειρίες, προσφέροντας τη δυνατότητα δοκιμής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Απαριθμώντας ήδη περισσότερους από 10.000 εγγεγραμμένους «PickaBoxers» από τον περασμένο Μάιο, το picka.gr αναπτύχθηκε για να φέρει τη φυσική εξέλιξη του sampling: να προσφέρει στα brands την ευκαιρία να προσεγγίσουν τους καταναλωτές, μέσω του ψηφιακού κόσμου, προσφέροντας έναν συνδυασμό virtual και φυσικών sampling εμπειριών.
H ομάδα της διαφημιστικής Chapter 5 που βρίσκεται πίσω από τη στρατηγική του Picka, έχει σχεδιάσει και χτίζει το PiCKABoxers Community, στο οποίο παραδίδει τα brands, ενημερώνει για τα χαρακτηριστικά τους και, ολοκληρώνει το consumer journey με τρόπους διαδραστικών φυσικών ή/και ψηφιακών εμπειριών, παρέχοντας παράλληλα την δυνατότητα Brand Tracking Research. Οι PiCKABoxers δεν έχουν καμία οικονομική επιβάρυνση, ενώ το μόνο που καλούνται να κάνουν είναι να μοιραστούν την εμπειρία τους στα social media και να συμμετέχουν κατά διαστήματα στις brand tracking έρευνες.