Το αμερικανικό Υπουργείο Υγείας (US Department of Health and Human Services – ΗSS) αναμένεται να δαπανήσει περισσότερα από 250 εκατ. δολάρια για μια επικοινωνιακή εκστρατεία που θα έχει στόχο να «νικήσει την απόγνωση» και να «εμπνεύσει ελπίδα» εν μέσω της πανδημίας του Covid-19.
Σε αυτό το πλαίσιο, τo υπουργείο αναζητεί τα agencies τα οποία θα διαχειριστούν την καμπάνια που σημειώνει πως θα έχει να κάνει τόσο με τη δημόσια υγεία όσο και με το «άνοιγμα ξανά της χώρας»(reopening America).
Ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε η καμπάνια να «τρέξει» από τον Αύγουστο του 2020 μέχρι τον Ιούλιο του 2021, με δυνατότητα επέκτασής της για μια ακόμη χρονιά μέχρι το καλοκαίρι του 2022.
Σύμφωνα με το Politico, το μεγαλύτερο μέρος του κονδυλίου αναμένεται να αξιοποιηθεί από τον Ιανουάριο του 2021 και έπειτα και στους στόχους της καμπάνιας περιλαμβάνονται η ενημέρωση για θεραπείες και εμβόλια, η παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών για τις επιχειρήσεις σε αυτήν τη γεμάτη προκλήσεις περίοδο καθώς και η ενημέρωση για τυχόν μέτρα και τις διάφορες φάσεις της επιστροφής της οικονομικής δραστηριότητας.
Η καμπάνια θα «τρέξει» τόσο σε παραδοσιακά όσο και ψηφιακά μέσα, ενώ θα περιλαμβάνει και earned media και προσπάθειες διάχυσης σε digital και social media περιβάλλον. Στελέχη των Δημοκρατικών που έκαναν δηλώσεις για το θέμα στο Politico, εξέφρασαν την έκπληξή τους για το ύψος του budget καθώς και την ανησυχία τους πως η καμπάνια μπορεί να αποτελέσει πλατφόρμα πολιτικών μηνυμάτων στο δρόμο προς τις προεδρικές εκλογές τον φετινό Νοέμβριο.
πηγή:advertising.gr