Νέες ενισχυμένες αρμοδιότητες αναθέτει -στο πλαίσιο της οργανωσιακής αναδιάρθρωσής της- η CocaCola στον global chief marketing officer του ομίλου, Manolo Arroyo. Συγκεκριμένα, ο κολοσσός των αναψυκτικών δομεί πλέον το επιχειρηματικό μοντέλο του γύρω από 5 κατηγορίες, με κάθε unit να λογοδοτεί στον Arroyo, που έχει για έδρα του τη Σιγκαπούρη. Σύμφωνα με όσα έχουν ανακοινωθεί, οι πέντε κατηγορίες θα είναι: Coca-Cola και ανθρακούχα ποτά (sparkling flavors), ενυδάτωση και sports, καφές και τσάι, διατροφήχυμοί-γάλα-plant based και, τέλος, αναδυόμενες κατηγορίες.
Υπενθυμίζεται πως η Coca-Cola αναβίωσε το ρόλο του CMO το 2019, τοποθετώντας τον Arroyo στη συγκεκριμένη θέση. Φέτος, καθώς τα πιο πρόσφατα οικονομικά στοιχεία της καταδεικνύουν ετήσια κάμψη της τάσης του 28%, αποφάσισε να προχωρήσει σε σκληρές αποφάσεις όσον αφορά το brand portfolio της και να τερματίσει την πορεία εκείνων που χαρακτήρισε “zombie brands”. Το σχέδιο αναδιάρθρωσης εργατικού δυναμικού της Coca-Cola θα περιλαμβάνει και εθελοντικές περικοπές θέσεων εργασίας.
Σύμφωνα με το CNBC, η εταιρεία δήλωσε ότι θα προσφέρει εθελούσιες εξόδους σε υπαλλήλους που πληρούν τις προϋποθέσεις, ξεκινώντας από περίπου 4.000 εργαζομένους στις ΗΠΑ, στον Καναδά και στο Πουέρτο Ρίκο, οι οποίοι προσελήφθησαν την 1η Σεπτεμβρίου 2017 ή πριν. Οι εθελούσιες αναμένεται να περιορίσουν τον αριθμό των απολύσεων που θα ακολουθήσουν. Η Coca-Cola προβλέπει ότι το συνολικό παγκόσμιο πρόγραμμα αποχώρησης θα κοστίσει στην εταιρεία μεταξύ 350 – 550 εκατομμυρίων δολαρίων.
πηγή:advertising.gr