H Reckitt Benckiser ολοκλήρωσε το media spec που «έτρεχε» στις ΗΠΑ επιλέγοντας την Zenith του Publics Groupe και την Hearts & Science του Omnicom Media Group σαν συνεργάτες της στον χώρο του media planning & buying.
Σύμφωνα με την Kantar Media η Reckitt Benckiser δαπάνησε περισσότερα από 308 εκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση σε media το 2019 ενώ υπολογίζεται πως οι σχετικές επενδύσεις της ξεπέρασαν τα 140 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο πεντάμηνο του 2020.
Η Zenith διατήρησε το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού συνεχίζοντας να έχει την ευθύνη για διάφορες κατηγορίες όπως τα προϊόντα υγείας, τις βιταμίνες, τα προϊόντα υγιεινής, τα μεταλλικά νερά και τα συμπληρώματα διατροφής. Επίσης ανέλαβε και καθήκοντα σχετικά με data και analytics.
Η Hearts & Science επιλέχθηκε να αναλάβει το κομμάτι του λογαριασμού που αφορά media buying & planning, data και analytics για τις κατηγορίες διατροφής της Reckitt Benckiser, στις οποίες περιλαμβάνεται και το παιδικό προϊόν Enfamil, για το οποίο η πολυεθνική έχει υψηλούς στόχους.
πηγή: advertising.gr