Η Lenovo ξεκινά μια νέα στρατηγική συνεργασία με τα πολυκαταστήματα attica, City Link & Golden Hall για το διάστημα 3/8 έως τις 21/11/20 για την επικοινωνία των προϊόντων της.
Η συμφωνία αφορά δημιουργικό branding, με τα νέα καινοτόμα laptop της LENOVO να κοσμούν τις βιτρίνες στο attica στο City Link όλο τον Αύγουστο. Συγκεκριμένα, από 3 Αυγούστου και έως το τέλος του μήνα οι βιτρίνες του attica επί της Πανεπιστημίου και της οδού Αμερικής θα φιλοξενούν τα προϊόντα Lenovo από τις σειρές ThinkPad, ThinkBook Legion & Yoga.
Παράλληλα, στα πολυκαταστήματα attica, City Link & Golden Hall θα φιλοξενηθούν οι μοναδικές επιλογές της LENOVO και η ευρεία γκάμα laptop, σε εσωτερικούς χώρους έως 21 Νοεμβρίου, όπου ανάλογα το branding των ορόφων θα υπάρχουν προτάσεις προϊόντων που πληρούν τις απαιτήσεις και τις ανάγκες διαφορετικών κοινών.
Επιπλέον, στο πλαίσιο της συνεργασίας θα διεξαχθεί διαγωνισμός όπου 3 τυχεροί καταναλωτές των πολυκαταστημάτων attica, City Link & Golden Hall θα κερδίσουν μοναδικά προϊόντα Lenovo.
H επιλογή του attica είναι στο πλαίσιο της ταύτισης της Lenovo με το κοινό που προτιμάει προϊόντα υψηλής αισθητικής, μοναδικού design, ενώ απαιτεί την ποιότητα και την ποικιλία σε όλες του τις επιλογές.
πηγή: advertising.gr