Marketing

Η νέα καμπάνια του Nescafé Frappé, από την Ogilvy

Η νέα ταινία της Ogilvy, που βγήκε στην τηλεόραση και στα social media, ξυπνάει όλες μας τις αισθήσεις. Όπως ακριβώς και o παγωμένος NESCAFÉ Frappé. Γιατί μέσα σε ένα ποτήρι NESCAFÉ Frappé βρίσκεται το καλοκαίρι. Μπορείς να το μυρίσεις, να το ακούσεις, να το δεις, και να το απολαύσεις γουλιά γουλιά, κάθε φορά που φτιάχνεις το δικό σου.

 

Η ιδιαίτερη έμφαση στον ήχο και τα κοντινά πλάνα στα συστατικά που χρειάζονται για να φτιάξει κανείς έναν NESCAFÉ Frappé πρωταγωνιστούν στην ταινία. Είναι αυτά που μας παρασύρουν στον κόσμο της απόλαυσης και μας αποδεικνύουν κάτι απλό αλλά σημαντικό: πως την απόλαυση τη φτιάχνουμε εμείς.

 

H παραγωγή του σποτ πραγματοποιήθηκε από την “Takes 2” και τον σκηνοθέτη Μανώλη Μαυρή.

 

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version