Το Twitter δεν μπόρεσε να ξεφύγει από τις επιπτώσεις της κρίσης του κορονοϊού στη διαφημιστική αγορά, παρ’ όλο που παρουσίασε σημαντική αύξηση των ενεργών χρηστών του το β’ τρίμηνο του 2020. Η εταιρεία κατέγραψε διαφημιστικά έσοδα 562 εκατομμύρια δολάρια από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, μειωμένα κατά 23% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Τα συνολικά έσοδα σημείωσαν πτώση 19% αγγίζοντας τα 683 εκατομμύρια δολάρια. Η μετοχή της Twitter ενισχύθηκε περισσότερο από 6% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.
Οι ενεργοί ημερήσιοι χρήστες αυξήθηκαν κατά 20 εκατ. στους 186 εκατ. για το τρίμηνο μέχρι τον Ιούνιο, ενώ αναλυτές προέβλεπαν περίπου 172 εκατ. Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρές ζημιές 1,23 δισ. δολαρίων ή 1,56 δολαρίων ανά μετοχή, έναντι κερδών 1,12 δισ. δολαρίων ή 1,43 δολαρίων ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο. Οι προσαρμοσμένες ζημιές ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 1,39 δολάρια. Πριν από ένα χρόνο, η Twitter είχε εμφανίσει προσαρμοσμένα κέρδη 1,58 δολαρίων. Τα έσοδα στο τρίμηνο μειώθηκαν στα 683 εκατ. δολάρια από τα 841 εκατ. δολάρια και διαμορφώθηκαν χαμηλότερα των συγκλινουσών εκτιμήσεων, οι οποίες έκαναν λόγο για 702 εκατ. δολάρια.
πηγή: advertising.gr