Η Frank & Fame ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τα Κοτόπουλα Αγγελάκη, με το εύρος αυτής να καλύπτει ATL, BTL, PR και Social Media.
Η αρχή έγινε με την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας, βάση της νέας στρατηγικής επικοινωνίας.
Η αποκάλυψη της νέας ταυτότητας, έγινε στις πλατφόρμες του Instagram και του Facebook, με μία σειρά post και custom videos, που στόχο έχουν να αναδείξουν το εύρος των προϊόντων Αγγελάκης καθώς και τις στιγμές απόλαυσης αλλά και δημιουργίας, με μεσογειακές συνταγές που φωτογραφήθηκαν για τη δημιουργία του content.
Στο πλαίσιο της επικοινωνίας στα Social Media θα αναδειχθούν οι διατροφικές αξίες των προϊόντων, tips, αλλά και σημαντικές ημερομηνίες-σταθμοί της μάρκας μέχρι σήμερα.
Σε επίπεδο digital content, έχει ξεκινήσει η συνεργασία μας με food bloggers, ενώ ήδη ετοιμάζονται οι επόμενες ενέργειες σε ATL και BTL επίπεδο.
“Έμπνευσή μας για όλα τα παραπάνω είναι τα ίδια τα προϊόντα. Ποιοτικά και γευστικά, που εύκολα μπορούν να καθιερωθούν ως πρώτη επιλογή για τους καταναλωτές” αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση
πηγή: advertising.gr