Το webinar πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 8 Ιουλίου 2020. Απευθυνόταν σε εταιρείες που ήθελαν να ενημερωθούν για το πώς λειτουργεί αυτό το πρωτοποριακό και άμεσο κανάλι επικοινωνίας αλλά και σε εταιρείες που ήδη το χρησιμοποιούν για το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητές του.
Kατά τη διάρκεια του webinar παρουσιάστηκαν τα κύρια χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα του Business Messaging που προσφέρει η Rakuten Viber σε συνεργασία με την Μ-STAT. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξε το κοινό στα νέα features που έρχονται σύντομα. Παράλληλα, στο σεμινάριο παρουσιάστηκε η πρωτοποριακή πλατφόρμα OMNI Messaging της Μ-STAT. Είναι σημαντικό να σημειωθεί, ότι στο webinar συμμετείχαν συνεργάτες μας από την Αlpha Bank, το Leroy Merlin και τη NOVA, οι οποίοι μοιράστηκαν με τους ενδιαφερόμενους την εμπειρία και τα αποτελέσματα της χρήσης των προηγμένων υπηρεσιών της πλατφόρμας OMNI Messaging για τα Viber μηνύματα τους.
Η Μ-STAT ευχαριστεί θερμά όλους τους συμμετέχοντες και δεσμεύεται να διοργανώσει αντίστοιχα webinars στο μέλλον.
Για να παρακολουθήσετε ολόκληρο το webinar “How brands use messaging to better connect with customers”, πατήστε εδώ.
πηγή: advertising.gr