Με αφετηρία τη μελέτη και το σχεδιασμό της νέας συσκευασίας για το προϊόν, η New Age σχεδίασε μία ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας.
Βασισμένη στην ανάγκη του πελάτη να λανσάρει την εικόνα του προϊόντος που παντρεύει το φαρμακευτικό στοιχείο με τη φιλοσοφία του καλλυντικού, δημιουργήθηκε μία συσκευασία με την κατάλληλη αισθητική. Το βαθύ κόκκινο χρώμα του φόντου σε συνδυασμό με την καμπυλότητα των αφαιρετικών μορφών και τη δυνατή αντίθεση του μαύρου, ορίζουν μία νέα οπτική ταυτότητα για το προϊόν. Δυναμικότητα, σιγουριά, αποφασιστικότητα, ενάντια στο χρόνο. Στοιχεία που καθορίζουν τη σύγχρονη γυναίκα στην κοινωνική αρένα. Αυτή είναι η νέα Histoplastin Red.
Επόμενο βήμα, η δημιουργία ενός τηλεοπτικού σποτ που να προωθεί τη συσκευασία, με το ιδανικό πρόσωπο: την Κατερίνα Γερονικολού, στην πρώτη της εμφάνιση σε τηλεοπτικό σποτ. Μια γυναίκα που της ταιριάζει απόλυτα η Histoplastin Red! Στο σποτ βλέπουμε μια δυναμική και επιτυχημένη ηθοποιό να κινείται σε περιβάλλον πρόβας, να μελετά θεατρικούς διαλόγους, ενώ ο σκηνοθέτης την καθοδηγεί. Ατμοσφαιρικά πλάνα εναλλάσσονται και η ίδια φλερτάρει με την κάμερα με αυτοπεποίθηση, νιώθοντας ακαταμάχητη σε κάθε στιγμή.
Και η επικοινωνία συνεχίζεται, με digital ενέργειες και δυναμικό Influencer Marketing. Παράλληλα, είναι «στον αέρα» και το νέο site της Histoplastin, με την υπογραφή της New Age.
Η New Age παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα. Επενδύει στην τεχνογνωσία και σε ανθρώπινο δυναμικό που έχει πάθος και όρεξη να δημιουργήσει. Με εξειδίκευση στις νέες τεχνολογίες, ανταποκρίνεται πλήρως σε μία αγορά συνεχώς μεταβαλλόμενη. Από την εταιρική ταυτότητα μέχρι την τηλεοπτική προβολή και την online επικοινωνία. Οι άνθρωποι της εταιρείας δηλώνουν χαρούμενοι που κορυφαία brands επιλέγουν τη New Age για στρατηγικό συνεργάτη σε above, below the line και digital επικοινωνίες. Πρόκειται για μια 360ο εταιρεία που υπεύθυνα και αξιόπιστα χαράζει νέους δρόμους, νέες στρατηγικές. Άλλωστε το λέει και το όνομα της… είναι η New Age!
πηγή: advertising.gr