H Goody’s ΑΕ, η μεγαλύτερη αλυσίδα εστίασης στην Ελλάδα με δίκτυο 114 καταστημάτων και η Nova, κορυφαίος πάροχος συνδυαστικών υπηρεσιών ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στη χώρα μας, προχώρησαν σε συνεργασία για τη σχεδίαση και υλοποίηση cloud λύσης Unified Communications και Contact Center. Η συγκεκριμένη ενέργεια θα επέτρεπε στους υπαλλήλους και τα συστήματα της Goody’s ΑΕ να συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους πελάτες με την ίδια ποιότητα και συνέπεια, χάρη στην παροχή υπηρεσιών από τη Nova.
Η Goody’s ΑΕ, έθεσε ως στόχο να διαχειριστεί την κρίση του κορωνοϊού εξασφαλίζοντας τη διατήρηση της λειτουργίας της με το μεγαλύτερο ποσοστό υπαλλήλων να εργάζεται απομακρυσμένα. Στα πλαίσιo της πολυετούς και επιτυχημένης συνεργασίας, απευθύνθηκε στη Nova προκειμένου να υλοποιήσει το σχετικό έργο. Μία από τις βασικότερες ανάγκες ήταν η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση του 5ψήφιου σύντομου κωδικού παραγγελιοληψίας των Goody’s Burger House από τα σπίτια των agents, με ταυτόχρονη υποστήριξη των δυνατοτήτων ενός Contact Center. H τελική σχεδίαση βασίστηκε σε υπηρεσίες virtual PBX (vPBX), Contact Center as a Service (CCaaS) και κεντρικοποιημένης SIP Trunk τηλεφωνίας, φιλοξενούμενες στην Cloud υποδομή της Nova.
Η απομακρυσμένη εργασία υποστηρίχτηκε με εγκατάσταση IP Softphones σε προσωπικούς υπολογιστές ή mobile συσκευές των υπαλλήλων που εξυπηρετούσαν τους τηλεφωνικούς αριθμούς της εταιρίας, με δυνατότητες αναμονής, δυναμική κατανομή κλήσεων, παρακολούθηση και διαχείριση στατιστικών κλήσεων, καθώς και πολλές άλλες εφαρμογές ενός Contact Center οι οποίες εξασφαλίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Ταυτόχρονα, διασφαλίστηκε και η αυξημένη ασφάλεια διασύνδεσης των απομακρυσμένων υπαλλήλων με την cloud υποδομή της Nova μέσω VPN κρυπτογράφησης των καναλιών φωνής και των μεταφερόμενων δεδομένων.
Για περισσότερες λεπτομέρειες για τις Business Υπηρεσίες επισκεφθείτε το www.nova.gr/business & www.linkedin.com/showcase/nova-businessservices/
πηγή: advertising.gr